Geforce 8800 GT 512mb uszkodzona, spalona

Dzien dobry w nowym roku.

Podczas sylwestrowej zabawy w domu używałem komputera do puszczania muzyki. Uruchomiony był od godziny 20 do 3:00 . Killa osob miedzyczasie skorzystalo dostep do internetu tylko uruchamiając portale spolecznosciowe (Facebook, itd) i Youtube. Komputer został wyłączony jak wyżej pisałem o godzinie 3. Po uruchomieniu ponownym sprzet zaczął wydawać kilku sekundowy dzwiek mniej wiecej taki jak przy uruchomieniu PC. Odziwo monitor nie działał pod tym wzgledem, że komputer monitora juz nie widzial. Teraz za kazdym razem slysze pikanie podczas uruchamiania systemu a monitor nic.

Najlepsze jest to, że system WINDOWS XP sie uruchamia co wnioskuje po charakterystycznej muzyczce z głośników. Nie mam pojęcia co się dzieję, jestem laikiem w tych sprawach. Monitor mam nowy od wakacji, a zasilacz wymieniany miesiąc temu.

Grafika: Geforce 8800 Gt 512 mb

Procesor; Quad Q6600 jak mniemam

Ram: 2Gb

Zasilacz: atracer 520W

Przykro mi bardzo, karta poszła sobie w las.

Też miałem gf 8800 tylko że gts i ta sam historia.

Edit: to taka przypadłość serii 8800

Sprawdź monitor na innym sprzęcie. Ale bardziej prawdopodobne jest to, że poszła grafika.

BTW: wymień tego Tracera, bo aż strach z czymś takim komputer odpalać :smiley:

Wymienilem na tracera ze wzgledu na moje niskie wymagania wobec sprzetu.

Owczesnie mialem chiefteca. A panowie, to mozliwe ze przez nowy zasilacz karta ulegla zniszczeniu?

Wątpliwe że przez zasilacz, 520 watów nawet przy zasilaczu wątpliwej marki bedzie dawało 400W stabilnej mocy co jest wystarczające dla tej karty.

NIestety to karta, w serii 8800 występował problem zimnego lutu.

Możesz sprawdzić kartę w innym kompie ale moim zdaniem to nic nie da.

Panowie, jaką kartę mniej wiecej podobną kupię mozliwie tanio? Do kwoty 200-250 zl?

Co ty, mój Colorsit ma “350W” a w rzeczywistości nawet 200 nie daje :stuck_out_tongue:

Jak można wymienić Chiefteca na Tracera, toż to :x