Genius 2.0 czy 2.1 pod TV oraz laptopa? TV OUT - etc

Hawk! Mam kilka pytań związanych za audio:

  1. Jakie głośniki mogę podłączyć BEZPOŚREDNIO pod telewizor LG 19LS4R ?
  • GENIUS SW-HF 2.1 1250

  • GENIUS 2000x

  • SW-HF 5.1 5000

  1. Jakie głośniki mogę podłączyć bez problemu pod odtwarzacz Bellwood

311U ?

  • GENIUS SW-HF 2.1 1250

  • GENIUS 2000x

  • SW-HF 5.1 5000

  1. Jakie głośniki mogę bez problemu podłączyć pod laptopa, który ma tylko 2 wyjścia ?
  • GENIUS SW-HF 2.1 1250

  • GENIUS 2000x

  • SW-HF 5.1 5000

  1. Jaką metodą podłączyć komputer pod telewizor LG 19LS4R? Jaki kabel będzie dawał najlepszą jakość. W PC zwykłe wyjście TV-OUT, a telewizor ma HDMI, EUROSCART i jakieś inne typu CHINCH.

  2. Czy warto 2000x zmienić na SW-HF 2.1 1250 ? Będą podłączane pod laptopa oraz odtwarzacz dvd lub sam tv.

img0276qv5.th.jpg Plecy TV - słaba jakość, ale widać.

Nie znam się za bardzo na sprzęcie audio ale wiem na pewno ze głośniki GENIUS SW-HF 5.1 5000 podłączysz bez problemu pod TV, laptopa (o ile karta dziwerowa obsługuje zestawy 5.1), pod odtwarzacz tez powinieneś podłączyć. Wiem bo miałem je przy komputerze, a teraz są przy TV. :smiley:

P.S.

W zestawie z tymi głośnikami jest kilka kabli a pod pokrętłami na basie są cztery przyciski ( TV, DVD, GAME, CD/MP3 ) więc na pewno da się podłączyć sprzed który wymieniłeś :smiley:

  1. 2000x

  2. 2000x

  3. 2000x

  4. jeśli w komputerze oprócz tv-out masz dvi-d to przelotkę na hdmi możesz zastosować i właśnie z tego złącza korzystać, jeśli nie to najpewniej to euro wspiera svideo i wystarczy przelotka euro na 2x chinch + 1x svideo (chinche do dźwięku, mogą być 3 wtedy żółta jest niepotrzebna bo też jest do obrazu ale zapewnia niższą jakość).

  5. nie

Laptop ma tylko wyjście na monitor DSUB oraz klasyczny TVOUT 7pin. Czyli co przelotka z DSUB NA DVI I Z DVI NA HDMI :smiley: ? Czy jak to rozwiązać ? Jakiej marki kable kupić ?

Mogę wykorzystać coś takiego ( DSUB + Jack audio na EUROSCART)

klik

lub