Gigabyte 965P-S3 Zintegrowana z kartą dźwiękową (Realtek HD Audio),Win7HomePremium64bit--Problem z dźwiękiem

Tak jak w temacie. Na początku nie działały tylko głośniki (słuchawki grały normalnie). Później zaktualizowałem programem drivereasy sterowniki do karty dźwiękowej.Po ich zainstalowaniu nie działały także słuchawki. Szukałem na forach ale nic konkretnego nie znalazłem. Proszę o pomoc :frowning: (P.S. Jestem trochę ,zielony’’)

 

Usuń obecne sterowniki i zainstaluj te podane na stronie producenta komputera. Programu tego typu tylko niszczą sprzęt czego właśnie doświadczyłeś :wink:

Które usunąć ? Ponieważ mam 3 :realteka , Nividia  Virtual Audio Device (Wave Extensible ) (WDM) i Urządzenie audio USB

Najlepiej wszystkie 3 i użyj tych dostarczonych przez producenta. Jeśli jednak masz kartę nvidia i sterowniki instalowałeś z ich strony zostaw ten z nazwą tej właśnie firmy. Prawdopodobnie odpowiada on za złącze hdmi.

Z nividii mam kartę graficzną ( 9800 GT ) i czy zaznaczyć opcję ,usuń oprogramowanie sterownika dla tego urządzenia’’ -zmienia to coś?

Tak więc usuń tylko realteka i zainstaluj odpowiednik ze strony producenta.

a zaznaczyć tą opcję? (przepraszam za mnie jak mówiłem jestem zielony :confused: )

Niestety ale nie dodałeś załącznika :wink:

tam było czy usunąć oprogramowanie sterownika i usunąłem :stuck_out_tongue: trudno zobaczymy

Mówiłem przecież że ze strony producenta laptopa a nie układu…

Mam komputer stacjonarny

Tak więc producenta płyty głównej bo domyślam się że to jest zintegrowany układ.

Gigabyte technology CO        

No wchodzisz na strone gigabyte i sciagasz sterowniki pod twoja plyte. Model jest na niej bezposrednio napisany.

które wybrać? raczej realtek ale wole się upewnić      nazwę płyty mam :965P-S3

post-283737-0-19465600-1443207923_thumb.

http://download.gigabyte.eu/FileList/Driver/mb_driver_audio_realtek_azalia.exe