Gigabyte ga-b250m-ds3h żółta dioda, pc nie startuje

witam,

wczoraj zainstalowałem sobie na komputerze linuxa i chciałem sobie doinstalować do niego sterowniki do karty graficznej (gefore gtx 1050ti). zrobiłem to przez terminal i przez to po restarcie miałem ciągle rozdzielczość 1024x768. nie dało jej się normalnie zmienić, zatem postanowiłem, że wejdę do uefi i zmienię ustawienia z windows 10 compatible, czy jak to się nazywa, na other os (nie pamiętam a nie mogę zobaczyć dokładnie, bo komputer nie startuje).

od tego czasu, po zapisaniu ustawień w biosie/uefi, komputer w kółko się restartuje ale nie ma żadnego obrazu, nic nie widać. kiedy otworzyłem obudowę, zobaczyłem tylko żółtą diodę.

2 lata temu miałem podobną sytuację i wtedy przytrzymanie śrubokręta na clr_cmos pomogło - po paru sekundach komputer działał tak samo jak wcześniej. a teraz nic to nie dało.

jestem w kropce, nie wiem co dalej robić a też nie znam się totalnie na sprzęcie, więc potrzebuję mega prostych wskazówek.

Jak śrubokręcikiem nie działa, to bateryjke wyciągasz :wink:

też już to robiłem. bateria w tym modelu jest pod dedykowaną kartą graficzną, także zdjąłem ją (kilka razy od wczoraj), odłożyłem na parę minut i włożyłem wszystko z powrotem. wciąż to samo.

edit:
zdjąłem i kartę i baterię.

lepiej było na godzin :wink: w niektórych modelach może być dłużej. Z tego co piszesz wygląda na to, że będzie trzeba wgrać stockowy bios…

a jak coś takiego zrobić?
edit: pytam, bo pytałem w serwisie o koszty naprawy i były podobne do kosztu nowej płyty głównej (tego samego modelu), więc jeśli tak, to 1) naprawa się nie opłaca 2) może pora sprzedać na części i kupić nowy komputer :stuck_out_tongue: ale problem wydaje się mimo wszystko dość prozaiczny… tylko jak go rozwiązać?