Oddaj go do sklepu na podstawie “niezgodności towaru z umową”, powód zgłoszenia i dokładnie określ co chcesz uzyskać - sklep ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszonego problemu (na piśmie)
jeśli masz drugi taki sam model dysku i widzisz dużą różnicę, to nie ma co się zastanawiać, “na gębę” nic nie załatwiaj, wszystko tylko na piśmie.
dragonik , W tym samym czasie nie, ale jedno po drugim tak
Odbierasz z naprawy gwarancyjnej i zostawiasz go ponownie na podstawie “niezgodności towaru z umową”. Wcześniejsze użycie jednego nie wyklucza późniejszego drugiego. Najlepiej jak dołączysz na piśmie opis zaobserwowanych przez Ciebie objawów usterki, za sklepu musisz otrzymać potwierdzenie przyjęcie sprzętu, w którym będzie zaznaczone, że dołaczyłeś taki własnoręczny opis (aby się nie wykręcili, że nic takiego nie było) - kopię opisu zostaw dla Siebie, niech się na niej podpiszą. Samo to gdy zobaczą, że “nie dajesz sobie w kaszę dmuchać” podziała na nich i będą wiedzieli, że nie uda się Ciebie spławić byle tłumaczeniem. Poczytaj na forach tematycznych jak inni sobie radzą z bardziej skomplikowanymi reklamacjami.