Głośna praca komputera

Witam! posiadam procesor Intel Caleron 2.66 GHZ. oSTATNIO MAM Z NIM PROBLEM, otóż ostatnio chodzi bardzo głośno a kopmuter nawet po czynnościach które zostały mi polecone do zrobienie, nic nie pomogły. Słyszałem od kolegi, że może coś jest żle założone, albo nie mam jakiejś pasty. Czy ktoś mógłby mi pomoc, albo pokacać chociaż jakiś schemat dotyczący rozbudowy chłodzenia, wyjęcia procesora, nałozenia tej pasty i zmontowanie go z powrotem?

bardzo prosze o pomoc i z góry dziękuje

sam procesor pracuje bezglosnie wentylator ktory go chlodzi halasuje :wink: wyczyść wentylator jak to zrobić masz ponizej

http://www.dzikie.net/?art=fan_clean

no i nowy problem, ja nawet nie wiem jak wyjąć ten wentylator, a w tym poradniku pisze tylko jak go przeczyścić(a nie wyjąć)

Zmień temat na konkretny, mówiący o problemie…

W tym celu kliknij na icon_edit.gif

bardzo przepraszam za nieodpowiedni dzial :oops: jestem początkującym forumowiczem

Dział jest dobry, ale temat procesor nie bardzo mówi o tym, co to za problem :wink:

Zmieniłem Ci tym razem temat, ale na przyszłość pamiętaj, aby tytułować konkretnie swoje tematy.

aha my tu gadu gadu ale co z wyjęciem tego wentylatora?

dział chyba też był zły bo Monczkin przesunął

Zobacz to

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … anie+pasty

XpVis03 proponuje przedmuchać sprężonym powietrzem wentyaltor.

To że nie masz pasty nie wpływa na głoność pracy (no oprócz tego że wentylator głośniej szybciej pracuje - więc i głośniej).

Jesteś pewien że to procesor. A może wentylator w zasilaczu (lub inne jesli takowe posiadasz). Proponuje przedmuchać wszytskie wentyaltory sprężonym powietzrem.

Napisz jeszcze jakie masz chłodzenie.

a jak sprawdzić jakie mam chłodzenie? jakieś takie zwykłe na procesorze, czarne z wiatraczkami a dokładnie to nie wiem=(

Zrób konserwacje kompa - czyli odkurzanie wszystkich wentylatorów (szczególnie dokładnie procka) i kompa - użyj odkurzacza z plastykową końcówką.