Głośniki 5.1 a 2.1

Zastanawiam się nad zakupem głośników do kompa. W tym temacie jestem zielony gdyż od 6 lat komp ciśnie na głośnikach z monitora CRT :D. I w związku z tym mam parę pytań.

  1. Do pokoju 2.5m x 4.5m jakie by były lepsze 2.1 czy 5.1?

  2. Jakiej firmy i jaki model (Zastanawiałem się nad Logitechiem i Creative)(cena-2.1 do 100zł a 5.1 do 200zł)

  3. Jeśli chodzi o podłączanie do komputera to czy trzeba kupować jakąś inną kartę dźwiękowa czy wystarczy zintegrowana z 3 dziurkami [line in, line out, mic](XD jak już mówiłem jestem zielony jeśli chodzi o te sprawy :mrgreen: )

PS. Już sprawdzałem i wiem, że mobo obsługuję do 6 głośników

najlepiej kup kartę dźwiękową od creative… dźwięk będzie lepszej jakości i nie będzie obciążać CPU (ta dźwiękówka ma swój procek)

w jakie gry grasz?? czy może to do filmów? jeśli tak to musisz mieć gry/filmy obsługujące 5.1 albo 2.1…

2,1

creative t3100

karta wystarczy zintegrowana

No to kupić tą kartę dźwiękową czy nie :smiley: bo konsternacja mała zaistniała. A jakbym kupował to jaką kartę?

w te nowsze :stuck_out_tongue:

Ja bym jednak brał 5.1, będzie jak znalazł do filmów, przy takim małym pokoiku łatwo da się rozmieścić choć zależy jak masz ustawionego kompa (i tym samym jak siedzisz przed kompem) względem ścian, mebli…

mam pokój 3 na 5, głosiory Logitech x230 5.1 i karte Creative Audigy SE… i powiem tak…

jest zayebiście :lol: :lol: :lol:

taki zestawik jest w sam raz, i jest zayebiście :lol: :lol: :lol:

może dokładniej? chodziło mi czy w fpp czy strategie czy może coś innego…

http://allegro.pl/item309956803_creativ … a_hit.html

przy tej karcie i głośnikach z logitech/creative będzie dużo lepsza jakość niż na zintegrowaniej…

integrówki znacznie przymulaja dzwięk, natomiast z creativa satelitki nabieraja nowego brzmienia, sa wyraźniejsze, i słychać o wiele więcej, nawet bass nabiera lepszej barwy i mocy :lol: :lol: :lol: