Głośniki do telewizora do 2500 zł

Witam

Jakie głośniki polecacie do telewizora na dużą salę ok. 60 m2? Najlepiej jak zestaw będzie składał się z minimum 4 - 5 głośników.

Proszę podać bliższe dane. Do czego to ma służyć, jaka to sala.

Przeprowadzanie szkoleń, filmy instruktażowe.

Czy to będzie pracowało na stałe w tej sali, czy będzie wymagany demontaż? Przenoszenie?

Generalnie sugeruję 2 sztuki takie jak będzie mało, to kolejne. Spokojnie wystarczają do mikrofonu, szkolenia, śpiewu itp. oczywiście basu tutaj nie będzie spektakularnego, ale jest wystarczający, aby zasilić salę gimnastyczną podczas zajęć fitness i zagłuszać resztę dźwięków ćwiczących. Gniazda standardowe, dla estradowego sprzętu, głośniki są aktywne. Więc tylko druty pociągnąć, dać mikser i tyle.

Można dać z frontu też, np. rozstawiać na statywach.

Może źle opisałem temat. Szukam zwykłych głośników. Bez podpinania mikrofonu, bez podłączania mikserów itp. Nie znam się na tym.
Potrzebuję głośniki, które dobrze grają by podłączyć do telewizora i tyle :grinning:

Inne głośniki podłączysz gdy chcesz oglądać filmy, inne nadają się do muzyki, a jeszcze inne do słuchania audycji, czy szkolenia. Te, które podałem, są właśnie do szkoleń, audycji i ewentualnie muzyki w rodzaju wokal, instrumenty, bez silnego basu.

To te się do tego nadają.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Przeanalizowałem temat i proszę jeszcze o propozycje głośników które mają efekt dźwięku przestrzennego (takie co rozstawia się je po rogach pomieszczenia i dają dobre efekty przy oglądaniu filmów). Taki kompletny zestaw składający się z minimum 4 głośników.

Nie ma czegoś takiego. Taką funkcję realizuje urządzenie do którego głośniki są przypięte.

Czyli telewizor?

A ma wyjścia na przypięcie 5 lub 7 głośników?

Telewizor to Sharp 65GR8765E 65" QLED 4K 144Hz Google TV Dolby Vision IQ Dolby Atmos DTS X HDMI 2.1 DVB-T2.
Może coś takiego będzie dobre Sony HT-S40R czy Samsung HW-Q930D ???