Główna+procek~500pln

Jakiś mały upgrejdzik sprzętu się przyda, aby popykać przynajmniej na średnich detalach w nowsze gierki, ale nie zamierzam szaleć. Grafa jeszcze daje radę-GTO 7900 512 mb, pamięć 2gb ddr2 leży i czeka, bo mam za starą główną, więc chciałem ją wymienić z prockiem. Jak mówiłem szaleć nie zamierzam, nie jestem jakimś amatorem gier i nie muszę we wszystkie grać i to jeszcze na high detalach, potrzeby mam znacznie mniejsze, dlatego myślę, że 500zł (więcej nie bardzo mam skąd wziąć) starczy na sprzęt (procek jakiś core2duo), który sprosta moim oczekiwaniom. Co proponujecie? Najlepiej coś pod Intel, bo Athlony mi się przejadły już, bo jadę na nich właściwie całe życie.

Podaj pełną specyfikację tego co już posiadasz (dla porównania parze podpis).

aktualnie jest to:

-Athlon 3400+ (do wymiany)

-płyta główna GIGABYTE K8NF-9 (do wymiany)

  • 2x512 mb ddram2 --> 2gb ddram2 GoodRam (nie pasuje do starej głównej)

-GeForce GTO 7900 512 mb

-dysk Seagate 80 gb + 40 gb, ale kupuję 250 gb (nie drogo stoją Hitachi, czytam w necie, że ciche, nie grzeją się…warto to zachodu?)

  • zasilacz 450W

no i chyba tyle

że co, ty masz płytę pod DDR1!

a ile jest to nie drogo dla ciebie? <200zł i masz 500GB Seagate 7200.12 lub Samsunga F3

firma model ?

no sorry, ddr1 oczywiście ta stara pamięć.

twardziel na razie mniej ważny i tak to 120 gb, które aktualnie mam jakoś nie przytłacza mnie mocno :smiley:

zasilacz firmowy, nie żaden z bazaru - Chieftec ATX12V 450 W :wink:

Opchnij to co masz i weź:

Procesor: AMD Athlon II X2 240 /2.8GHz, 2x1MB, 65W, BOX, AM3/ 199 zł

Płyta główna: AsRock M3A785GM-LE /AMD 785G, DDR3-1600, mATX/ 230 zł

Pamięć RAM: GoodRam 2GB 1333MHz CL9 160 zł

będzie to współgrać z GoodRam 2 GB 800 MHz CL5?

Nie będzie, bo te pamięci to DDR3, a i płyta ma sloty tylko na DDR3, a to co masz to prawie na pewno DDR2. Sprzedaj, gdy jeszcze jako taki popyt na DDR2 jest.

szybko pytanko szybka odp, mam nadzieję