Gmail - poczta nie dochodzi do odbiorcy (?) - proszę o pomoc

Witam, nie znam angielskiego a translator pozkazuje mi jakieś bzdury :frowning:

Stąd prośba do Was. Może ktoś będzie wiedział o co chodzi.

Korzystam z Gmail’a a wiadomości odbieram i wysyłam ze strony.

Do jednego z odbiorców maile od dwóch dni nie dochodzą (wcześniej dochodziły).

Ma prywatny serwer i przypisaną do niego domenę firmową, którą poniżej wykropkuję.

Wiadomość zwrotna przychodzi po dwóch dniach i wygląda tak:

This is an automatically generated Delivery Status Notification


THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.


YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.


Delivery to the following recipient has been delayed:


    xxxx@xxxxxxx.pl (wyiksowałam dane odbiorcy)


Message will be retried for 2 more day(s)


Technical details of temporary failure:

Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 450 450 4.1.8 : Sender address rejected: Domain not found (state 14).

Ktoś wie może o co chodzi? Czy wina leży po stronie gmail’a czy po stronie sewera odbiorcy?

Z góry dziękuję za wyjaśnienie :slight_smile:

poproś adresata email’i aby jeszcze raz ci podał swój mail bo taki komunikat oznacza że nie udało się dostarczyć wiadomości, błędnie jest adres

Ale ja ten e-mail znam na pamięć, poza tym maile, które wysyłam nie są wysyłane jako nowo tworzone, tylko jako odpowiedź na to, co przyszło. Nigdy wcześniej tego problemu nie było :frowning:

Wynika z tego iż:

Dostawa wiadomości do odbiorcy została opóźniona i zostanie ponownie wysłana za 2 dni.

Google próbowało dostarczyć wiadomość ale została ona odrzucona przez odbiorcę.

Zalecają skontaktować się z innym usługodawcą internetowym w celu uzyskania dalszych informacji na temat przyczyny tego błędu.

To na koniec jeszcze jedno pytanko. Czy możliwe jest, że odbiorca jakimś dziwnym trafem zablokował mój adres albo wrzucił go do spamu? Czy może to sewer sam “wariuje”?

Ags ,

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Tak, możliwe.

Możliwe też, że przypadkowo wykrywa mu jako spam i od razu gdzieś chowa albo kasuje, tylko dziwne, że kiedyś z tym nie było problemów…

Może porozmawiaj o tym z odbiorcą, ew. spróbuj z jakiegoś innego maila.

Dzięki Gl4t. Chyba już zrozumiałam o co chodzi i nie jest to przyjemne.