Cześć
Chciałbym użyć google drive do synchronizacji. Nie chcę zaczynać zabawy bo nie wiem czy jest możliwe to co chcę osiągnąć, zamiast spędzić dużo czasu na kombinacjach może ktoś z Was zna już odpowiedź.
Chciałbym stworzyć jedno konto i tylko jedno.
Następnie na 2-3 komputerach byłaby włączona synchronizacja - dodatkowy backup.
Komputer1 - Folder1
Komputer2 - Folder2
Komputer3 - Folder3
Podane foldery prawdopodobnie będą leżały bezpośrednio na dysku C.
Chciałbym teraz żeby każdy z tych komputerów synchronizował dane z folderów na to samo konto Google ale żeby nie zaciągał przy tym danych z innych komputerów do siebie. To ma być synchronizacja jednostronna, wypychanie tylko na konto google.
Na koncie google chciałbym zobaczyć 3 foldery
Folder1
Folder2
Folder3
Czy da się coś takiego zrobić za pomocą google? Jeśli nie to za pomocą czego? Dodam że zależy mi na historii plików. SkyDrive(OneDrive) w wersji standard nie ma historii zmian, SkyDrive Pro działa tylko na nowszych systemach a na podanych komputerach niestety jest XP bez możliwości jego zmiany (stary soft).