Google Drive - kilka komputerów, kilka folderów

Cześć

 

Chciałbym użyć google drive do synchronizacji. Nie chcę zaczynać zabawy bo nie wiem czy jest możliwe to co chcę osiągnąć, zamiast spędzić dużo czasu na kombinacjach może ktoś z Was zna już odpowiedź.

 

Chciałbym stworzyć jedno konto i tylko jedno.

 

Następnie na 2-3 komputerach byłaby włączona synchronizacja - dodatkowy backup.

 

Komputer1 - Folder1

Komputer2 - Folder2

Komputer3 - Folder3

 

Podane foldery prawdopodobnie będą leżały bezpośrednio na dysku C. 

 

Chciałbym teraz żeby każdy z tych komputerów synchronizował dane z folderów na to samo konto Google ale żeby nie zaciągał przy tym danych z innych komputerów do siebie. To ma być synchronizacja jednostronna, wypychanie tylko na konto google.

 

Na koncie google chciałbym zobaczyć 3 foldery

 

Folder1

Folder2

Folder3

 

Czy da się coś takiego zrobić za pomocą google? Jeśli nie to za pomocą czego? Dodam że zależy mi na historii plików. SkyDrive(OneDrive) w wersji standard nie ma historii zmian, SkyDrive Pro działa tylko na nowszych systemach a na podanych komputerach niestety jest XP bez możliwości jego zmiany (stary soft).

Jak masz Chrome, to wrzuć appki Googla na pasek zadań i dwoma kliknięciami otworzysz Google Drive w przeglądarce. Bez instalowania jakichkolwiek programów, bo wątpię, żeby była taka opcja o jakiej mówisz w kliencie Drive’a.

Co do wypowiedzi wyżej to nie wiem co miałoby to na celu. Dodatkowo po prostu zainstalowałem Skydrive, Google Drive i się okazuje że nie było tematu. Same z siebie te aplikacje wspierają funkcjonalność o którą pytałem. Można wybrać na którym komputerze który folder.

Być może źle zrozumiałem Twoje zapytanie.