Gotowy zestaw - proszę o pomoc ;)

Witam

Zamierzam kupić komputer .

Kiedy najlepiej kupować ? ;p W jakim okresie ?;]

Pomożecie coś złożyć do gier ? do 2500 zł ? "im mniej tym lepiej ;d " ( 30 marzec 2009) - żeby nikt nie pisał ze jest masę tematów … ja chce zestaw na dzień dzisiejszy .

Wasze porady itp ;]

Ja myślę nad przyszłością wiec cos z quada min. 3 ghz ;] 12 mb cache ? i

gf 9800 (jak narazie)

płyta głowna Asus < tu proszę was o rade ;d ! Nie znam się na płytach głównych :lol:

Słyszałem o ASUS P5Q-E ale dość droga ;/

Zasilacz - ?

obudowa - najtańsza żeby była ;d

hdd - mam 160 więc w najbliższym czasie nie potrzebuję :slight_smile:

RAM - 2 gb ?

Nie będę podkręcał procka chyba , że kiedyś w co wątpię .

Komputer głównie do gier cod 4/5 gta 4 far cry 2 oczywiście max detale nie muszą być ale żeby spokojnie pograć ;] i jak wyjdzie nowa gra żebym mógł też pograć … ; ]

Komputer na parę dobrych lat ponieważ nie zamierzam już inwestować w sprzęt :lol: :stuck_out_tongue: … Chyba że drobna wymiana :evil: (modernizacja ) :twisted:

Każdy niech pisze gotowe zestawy , wypowie się , doradzi :wink:

Z góry dzięki :smiley:

Nad przyszłością możesz pomyśleć tylko z i7 EE, bo za pół roku będzie on wymagany w max detalach, tak samo jak GTX 285/295 lub nowsze.

Zależy jak maksymalne mają być te detale,za 5 lat to mogą być wymagane karty graficzne z 2 GB,zamiast monitora normalką będzie LCD,plazma,LED,OLED 40 cali,przecież już mamy monitory 24 calowe,tylko trzeba mieć mocną kartę,żeby gry pociągła w max detalach i rozdzielczości Full HD :slight_smile:

GeForce 9800 to badziewie gorsze od 8800-raczej wybrał bym 285 tak jak mówi Ka$$

Produkt Cena Ilość Wartość

PIONEER DVD+/-RW DVR-216D czarny OEM » Opis 109,00 109,00

Cooler Master Elite 334 czarna » Opis 142,00 142,00

Gigabyte GA-MA770-DS3 » Opis 339,00 339,00

AMD Phenom II x3 720 AM2+ Black Edition BOX » Opis 639,00 639,00

Patriot DDR2 PC6400 2x2048MB 800MHz CL4.0 EP LLK » Opis 190,00 190,00