Witam.
Mam problem z grą MegaGlest. Gdy uruchamiam ją, menu wyświetla się prawidłowo. Wybieram scenariusz i czekam na załadowanie mapy. Gdy pasek postępu dojdzie do 100% gra wywala do pulpitu. Próbowałem włączyć grę w oknie, próbowałem wczytać inny scenariusz, to nic nie daje. Włączyłem grę przez terminal:
megaglest v3.6.0.3
Compiled using: GNUC: 40702 on: Nov 28 2012 01:32:53
SVN: [Rev] - using STREFLOP
In [/build/buildd/megaglest-3.6.0.3/source/glest_game/main/main.cpp] Error detected: signal 11:
Error saved to logfile [/home/walter/.megaglest/error.log]
[2013-07-07 23:39:49] *ERROR* In [/build/buildd/megaglest-3.6.0.3/source/glest_game/main/main.cpp] [in [/build/buildd/megaglest-3.6.0.3/source/glest_game/main/main.cpp] Error detected: signal 11:
] gameInitialized = 1, program = 0x9b24298
[2013-07-07 23:39:49] *ERROR* In [/build/buildd/megaglest-3.6.0.3/source/glest_game/main/main.cpp] [in [/build/buildd/megaglest-3.6.0.3/source/glest_game/main/main.cpp] Error detected: signal 11:
Stack Trace:
megaglest:Glest::Game::CheckForDuplicateData() address [0x8215f60] line: 0
[0xb7763400] address [0xb7763400] line: 0
]
Naruszenie ochrony pamięci (core dumped)
system Ubuntu 13.04
procesor Intel Pentium M 1,73 Ghz
grafika Intel GMA 915
Ściągnąłem wersję gry na Windows i odpaliłem przez Wine. Wszystko działa do momentu załadowania mapy (gdy pasek wskaże 100%). Próbowałem uruchomić Wine przez terminal, ale nie wiem jak mam to zrobić.