Gra na 2 pady z dziewczyną

Dzień dobry. Poszukuję ciekawej gry do grania w trybie dwuosobowym z dziewczyną. Nie zależy mi na tym aby była ona jakaś najnowsza i droga bo mój komputer też tego pewnie nie udźwignie, mogą to być starsze tytuły. Zależy mi na tym aby można było w nią grać za pomocą 2 pad’ów oraz fajnie by było gdyby można było ekran podzielić na 2 monitory, a nie tylko jeden na pół. Fifa i broforce odpada bo według dziewczyny mało ciekawa, a simsy znowu mi się nie podobają, poza tym wolałbym w coś 3d, gdzie mamy dwie postacie i coś nimi robimy np. questy. Nie znam się kompletnie na takich grach więc ciężko mi coś samemu wybrać. Fajnie jakby można było tą grę też łatwo pobrać, chyba że jest płatna to też rozważę :smiley:

procesor: Intel Quad 2.4 ghz /
ram: 6gb
grafika: amd radeon hd 7800

Dziękuje bardzo za pomoc i pozdrawiam!

Trine seria
Rayman seria

1 polubienie

Proponuję strip-poker.

1 polubienie

Dość wiekowa gra ale wciąż aktualna: “Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?..” :sunglasses:

2 polubienia

Gra w butelkę, a tak bliżej realnego zadania z tematu to może jakaś wyścigowa z dzielonym ekranem?

1 polubienie

Proponuję: “Unravel Two”

overcooked

Castle Crash, gra ma bardzo niskie wymagania, gra jest trochę ciężka będziesz dość często umierać ale jest przy tym dużo zabawy, setki poziomów broni .itd duża ilość postaci…


I gry z serii LEGO ale te starsze nowsze też możesz sprobowac ale raczej nie będą działać płynnie jakie powinny działać płynnie np.
Harry Potter(wszystkie), Star Wars, Lord of the Rings, Indiana Jones (wszystkie), Pirates of Caribbean, Batman (1i2) i jeszcze kilka się znajdzie, polecam też tę których nie wymieniłem, i niektóre z tych gier są na podstawie filmów .itd…, więc jeśli lubisz np. Harry Potter to gra ci się spodoba…

Takie są wymagania z nowszych lego :

Minimalne wymagania sprzętowe gry lego z 2018

  • System operacyjny : Windows 7/8/8.1/10 ( 64-bitowy )
  • Procesor : Intel i3-3240 / AMD Athlon X4 740