Gra zacina mimo dobrego sprzętu

Hej, mam Windowsa 8 i gry strasznie się ścinają. NA PEWNO nie jest to problem za słabej karty graficznej, procka etc., ponieważ jakieś 3 miechy temu BF4 chodził bezproblemowo na wysokich ustawieniach graficznych, teraz ścina przy najniższych (nawet ścina mi Shogun 2 ;_;). Może zepsuła mi się karta, może coś się przepaliło. Nie jestem informatykiem ani specjalistą od sprzętu, więc sam tego nie rozwiążę. Może to problem procesów albo wirusów? Daję 3 skriny, które pokazują 35 procesów w tle:

29qaxcy.png

sprawdź czy masz wszytsko zainstalowane w menedżeże urządzeń, ewentualnie cofnij system o te 3 miesiące kiedy wszystko było ok.

przetestuj: grafikę, ram i dysk. na koniec podmień zasilacz od kolegi i spradź przez parę dni czy problem się pojawia nadal.

pozdro 

Taaa, od kolegi… Moi koledzy mają kompy za 1000 tyś, więc raczej słabo z tym. Znalazłem proces COM Surrogate. Gdy próbuję go zakończyć wyskakuje okienko erroru “Operacja nie może być zakończona”. Może wirus, może inne gunwo. Są jakieś procesy podejrzane, które trza usunąć ?? Jaki program polecasz do przetestowania tychże elementów?

Dzięki wielkie za to, że podjąłeś(/aś) się wyzwania. :slight_smile:

Odinstaluj ten g…niany antywirus. Systemowy lepszy, a ten co masz może coś spowalniać, a według recenzji słabo wykrywa jakiekolwiek wirusy. Więc stawiałbym, że musisz przeskanować komputer Malwarebytes i jakimś lepszym antywirusem nawet tym zawartym w system.

Zrób co radził @chojinka głownie screen z HDTune z zakładki Health czyli stan dysku twardego.

 

http://hdtune.com/files/hdtunepro_550_trial.exe

Okej, już odinstalowany.

Wszystkie aspekty w HDTune mają status ok, więc z dyskiem nic złego nie ma.

Inne propozycje?

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool (zgodny z wersją twojego systemu)

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition (raporty umieść na http://wklej.org/ i podaj link na forum).