Grafika 3D, czy można z tego wyżyć?

Witam,

Mało piszę na tym forum, lecz trapi mnie pytanie czy można wyżyć z pieniędzy za grafike 3D

Mianowicie, jestem uczniem klasy 2 technikum Informatycznego, specializacje jaką wybiorę to pewnie sieci i systemy operacyjne, lecz chciałbym spróbować swoich sił w grafice 3D. Mam program 3ds max, narazie sie ucze, nic pożądnego mi nie wychodzi i wypowiedźcie sie czy warto dalej sie uczyć robić grafiki trójwymiarowej czy nie ? Sprecyzuje, zależy mi w przyszłości na dobrze płatnej pracy, może załorzeniu swojej firmy, lecz najpierw chciałbym poznać zdanie profesjonalnych grafików, nie koniecznie ile zarabiają bo to byłaby już przesada, ale czy “starcza im do 1”

Jeszcze mnie interesuje po co grafika 3D?

Filmy, gry komputerowe, animacje ?

Grafika 3D bardzo mnie “pociąga”, próbowałem swoich sił jako programista, pascal jeszcze, lecz po przejściu na c++ skapitulowałem, nie jestem stworzony do programowania, w ogóle mnie to nie bawi, a raczej martwi, jak już to chciałbym prace w której bym mógł sie spełnić, zeby była przyjemna.

To wszystko co mnie interesuje, porposze o odpowiedzi

Pozdrawiam WLBY :lol:

Powiedziałeś bardzo ważne zdanie. Na razie pobaw się grafiką 3D a potem zastanów się czy to jest to co Cię kręci?

Co do wyżycia z to… hm… z pewnością tak ale musisz jeszcze złapać taką robotę. Może pomyśl w przyszłości o architekturze? W świecie coraz mniej korzysta się z projektowania na kartce papieru (choć mnóstwo ludzi od tego właśnie zaczyna). Praktycznie każdy projekt trafia do komputera. Pomyśl gdzie ma zastosowanie np. projektowanie w grafice 3d (nie mam tu namyśli tylko gier, filmów ale np. części samochodowe(i nie tylko), samochody, samoloty itp, projekty budynków dla zleceniodawców by widzieli jak będzie wyglądała ich inwestycja). Pracy jest ogrom… ale też trzeba być świetnym w tym co się robi.

Z pewnością :wink: i jeszcze zostanie :wink: