Grafika do 300-350zł


(system) #1

Witam. Moja konfiguracja to:

płyta główna: Asus P5GZ-MX

procek: DualCore Intel Core 2 Duo E4300, 1800 MHz

ram: 2 x GoodRAM 512 MB DDR2-667 DDR2

grafika: NVIDIA GeForce 7300 GS (512 MB)

dysk twardy: SAMSUNG HD080HJ (80 GB, 7200 RPM, SATA-II)

zasilacz: OCZ 500W SxS

prosze o propozycje jakiejś dobrej karty graficznej (głównie do gier) w cenie miedzy 300 - 350 zł.

Z góry dzięki:)


(Krzysztofnawrot) #2

Ja bym proponował kupić najpierw 2GB ramu i trochę podkręcić procesor. A kartę to jakąś 9600GT np od Palita za 285zł


(Michal Kolatek) #3

http://icomp.pl/produkty.php?sid=karty_graficzne-681

http://icomp.pl/produkty.php?sid=karty_graficzne-557

lub dołożyć do HD4850


(Krzysztofnawrot) #4

Tobi , to takiego kompa radzisz mu kupno HD4850? :x Najpierw niech zakupi ramy żeby miał min. te 2GB. Płytę też ma słabą, ale na razie niech zostanie. Co prawda na tej płycie nie zrobi dużego OC procka, ale 2.2-2.5 powinien uzyskać.


(Mateusz Golebiowski) #5

Jak coś niech weźmie tę pierwszą pozycję i bez problemu podkręci do wartości 760/2000

ewentualnie może kupić http://icomp.pl/produkty.php?sid=karty_graficzne-654

Produktów Palita ( tych najtańszych wersji ) nie polecam , nie trawie itd. mają beznadziejne systemy chłodzenia


(system) #6

Hehe no i znowu odwieczna walka GeForce vs Radeon:D Sam nie wiem co wybrać bo nie mam akurat wyraźnego faworyta. Która z nich lepiej sprawdzi sie w najnowszych grach? Na HD 4850 mnie nie stać. Wole kupić coś do 300zł i zainwestować w RAMy. Możecie doradzić też jakieś dobre 2 x 1GB?


(Mateusz Golebiowski) #7

ofc proszę bardzo http://icomp.pl/produkty.php?sid=pamieci-233 i do tego http://icomp.pl/produkty.php?sid=karty_graficzne-681 i kręcisz do wartośco 760/2000 i masz zestawik super =] w tej cenie


(Michal Kolatek) #8

Ostatnio jak widzę po postach authentic_man'a to tam gdzie pada propozycja od ATi to zaraz pojawia się post z 9600GT, lub authentic_man obraża się jak ktoś napisze że Radeon jest szybszy, w testach na nowych grach lepiej wypadają Radeony.

To co u mnie w podpisie lub PDP Patriot LLK 800 CL4


(Krzysztofnawrot) #9

Tobi , Heh, a na co mam się obrażać :smiley: Autor szuka karty w okolicach 300zł. Najlepszym wyborem będzie tutaj GF9600GT, wystarczy spojrzeć na wykresy w tym teście lub tym. I po co te dziwne posty? :roll:


(system) #10

Hmmmm juz sie chciałem decydować na Radka bo zdecydowana większość doradzała ale authentic_man pokazał wyniki testów i sam już nie wiem.... co za dylemat...:slight_smile:

P.S. A te wszystkie powyższe RAMy pójdą na mojej słabej płycie głównej?


(Mateusz Golebiowski) #11

My polecamy kartę graficzną w dobrych pieniądzach która ma dobrą wydajnośc i bardzo dobre chłodzenie i tutaj w bardzo dobrych pieniądzach dostanie Powercolora HD 3850 extreme limited editon 512 mb 720/1800 i bez najmniejszych problemów przetaktuje do wersji 3870 . A ten palit to ma dobrą wydajność i do 4 liter chłodzenie. Za dobrego GF 9600GT z dobrym chłodzeniem musiałby wydać 330 zł np od MSI a to jest różnica ponad 50 zł więc ??


(Krzysztofnawrot) #12

Wcale tak dużo nie musi dokładać. MSI 9600GT Oc - 322zł. Wystarczy zobaczyć co ta karta robi np. w Crysise z mocno podkręconym HD3870 :slight_smile:


(Mateusz Golebiowski) #13

Nie 322 zł tylko 327 kochany :stuck_out_tongue: a co kartę się kupuję pod 1 grę ?? U mnie crisis zapierdziela w rozdziałce 1440*900 ze wszystkimi detalami na high tylko cienie na medium bez żadnej przycinki. i uważasz że dokładanie aż 53 zł jest tak opłacalne bo moim zdaniem nie już wtedy lepiej dołożyć do GF 9800 GT lub HD 4850


(Krzysztofnawrot) #14

Proszę bardzo za 221,84zł :stuck_out_tongue:


(Mateusz Golebiowski) #15

Dodaj jeszcze 100 zł =D :smiley: tutaj przedstawiam mój film z gry Assasin creed jak chodzi ze wszystkimi bajerami włączonymi i rozdziałce 1440*900 trzeba wziąśc pod uwagę że fraps zjada trochę fps. http://pl.youtube.com/watch?v=-Ui0QF1-xsw


(Michal Kolatek) #16

Raczej 321,84


(system) #17

No to mam mętlik w głowie:) Spadam zaraz z kompa, więc sobie wszystko przemyśle do jutra:) Postarajcie sie mi doradzić co wy byście zrobili na moim miejscu mająć max. 420 (no może 430zł) na grafikę i 2 GB RAMu ?

Dzięki za wszystkie dotychczasowe rady:)


(Michal Kolatek) #18

Podany HD 3850

ram

http://icomp.pl/produkty.php?sid=pamieci-199

http://icomp.pl/produkty.php?sid=pamieci-224

http://icomp.pl/produkty.php?sid=pamieci-138

lub podane wcześniej A-daty, i mieścisz się w budżecie


(Mateusz Golebiowski) #19

Bierzesz tą grafikę http://icomp.pl/produkty.php?sid=karty_graficzne-681 274 zł + pamięci http://icomp.pl/produkty.php?sid=pamieci-233 114 zł

razem wychodzi 388 zł do tego płacisz za przesyłkę 18 zł to razem wychodzi 408 zł i na loda zostaje :stuck_out_tongue: