Grafika komputerowa - Problem z biblioteką GLUT w OpenGL

Witam!

Na sam początek napiszę, że moje przygody z programowaniem nie są zbyt rozległe, ale nie jestem też w tym temacie “zielona”. Mój problem dotyczy braku biblioteki GLUT (korzystam z Microsoft Visual Studio .NET 2003). Znalazłam odpowiednie pliki (glut.dll, glut32.dll, glut.lib, glut32.lib i glut.h), tyle że nie bardzo wiem dokąd je skopiować. Pliki *.dll do katalogu Windows/System czy Windows/System32?? (w Windows XP). Pliki *.lib do katalogu LIB, ale którego, bo jest ich mnóstwo? I podobnie z plikiem glut.h - do katalogu Incude, który również występuje w kilku miejscach na dysku. Znalazłam w necie informację co i jak, ale dla Windows 98 i jakiejś starszej wersji Visuala, która podejrzewam mniej “śmieci” instalowała na dysku. A i próbowałam również skopiować w/w pliki do wszystkich możliwych katalogów o podanych nazwach :), ale nie podziałało - Visual nadal “twierdzi”, że tej biblioteki nie ma.

Czy ktoś jest w stanie mi pomóc?

Pozdrawiam

PS. Oczywiście w kodzie projektu dopisałam pliki nagłówkowe, a w opcjach projektu dopisałam biblioteki.

Może parę adresików pomoże? :

http://www.wemif.pwr.wroc.pl/paluszynski/open/test.html

http://komputery.katalogi.pl/temat100955/

http://grafit.mech.pw.edu.pl/~chmiel/srodow.htm

http://forum.gamedev.pl/index.php?PHPSESSID=085e491dfe81db962f25ff8a791619d5&topic=441;prev_next=next

http://www.cie.put.poznan.pl/kaczmarek/pinf/FAQ.htm

OK, już wiem. Dzięki bardzo za pomoc