Grafika problem

Witam ! Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o komputery, od pewnego czasu nie moge poradzić sobie z problemami jakie występują na moim sprzęcie. Na początku cały ekran wypełniony był kolorowymi prostokątami, paskami ( trudno nazwać ), nie było nic widać, nie mogłam go zresetować itd. Wyłączyłam go z gniazdka i po paru godzinach podczas startu były dziwne paski, następnie pojawia się pulpit. Avast wykrył konia trojańskiego - przycisnęłam opcje usuń. Program avast doradził ,abym się wylogowała i poczekała na przeskanowanie, pojawił się niebieski ekran, program skanował i po 2% zawiesił się i pojawiły się kolorowe plamki. Obecnie komputer zawiesza się bardzo często, sam się wyłancza, od czasu do czasu przechodzą przez ekran wspominane kolorowe paski. Jestem bardzo niedoświadczona i proszę serdecznie o pomoc. Czytałam wiadomość odnośnie wklejania z HijackThis niestety brakuje mi cierpliwości wciąż powtarzać jedną czynność tzn. przy zawieszającym się komputerze praca jest bardzo utrudniona. Wklejam normalnie i bardzo przepraszam za to, że naginam regulamin.

Logfile of HijackThis v1.99.1

Scan saved at 00:11:21, on 2008-08-13

Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16674)

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe

C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe

C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

C:\Program Files\Winamp\winampa.exe

C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe

C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\Yahoo!\Messenger\YahooMessenger.exe

C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe