Nie wiem czy ślepy jestem czy coś, ale nie mogę znaleźć opcji włączenia granic tekstu w Wordzie 2007. Wie ktoś jak to zrobić?
Możesz rozwinąć swoja myśl?
Nie bardzo wiem jaką opcję masz na myśli.
W Wordach poniżej 2007 była możliwość włączenia w opcjach granic tekstu - czyli linijek wyznaczających marginesy na stronie - łatwiej mi pisać, gdy widzę, dokąd sięga tekst.
Kliknij na znaczek MS Office, później Opcje programu Word, następnie Zaawansowane i tam w sekcji Pokazywanie zawartości dokumentu zaznacz Pokaż granice tekstu.
Chodzi mu o to zeby marginesy były widoczne w formie cienkiej linii przerywanej.
W office 2003 jest to:
Narzędzia
Opcje
Widok
Sekcja Opcje układu wydruku i sieci Web
I “zaptaszenie” Granice tekstu.
W 2007:
Przycisk z logo MS OFFICE 2007
Opcje programu Word
Zaawansowane
Sekcja
Pokazaywanie zawartości dokumentu
i “zaptaszyć” Pokaż granice tekstu
-Yar-** fiesta** dzięki, o to mi chodziło. Pozdrawiam