Granice tekstu w Wordzie

Nie wiem czy ślepy jestem czy coś, ale nie mogę znaleźć opcji włączenia granic tekstu w Wordzie 2007. Wie ktoś jak to zrobić?

Możesz rozwinąć swoja myśl?

Nie bardzo wiem jaką opcję masz na myśli.

W Wordach poniżej 2007 była możliwość włączenia w opcjach granic tekstu - czyli linijek wyznaczających marginesy na stronie - łatwiej mi pisać, gdy widzę, dokąd sięga tekst.

Kliknij na znaczek MS Office, później Opcje programu Word, następnie Zaawansowane i tam w sekcji Pokazywanie zawartości dokumentu zaznacz Pokaż granice tekstu.

Chodzi mu o to zeby marginesy były widoczne w formie cienkiej linii przerywanej.

W office 2003 jest to:

Narzędzia

Opcje

Widok

Sekcja Opcje układu wydruku i sieci Web

I “zaptaszenie” Granice tekstu.

W 2007:

Przycisk z logo MS OFFICE 2007

Opcje programu Word

Zaawansowane

Sekcja

Pokazaywanie zawartości dokumentu

i “zaptaszyć” Pokaż granice tekstu

-Yar-** fiesta** dzięki, o to mi chodziło. Pozdrawiam