Gry MMORPG


(Robson1141) #1

ostatnio nabralem ochote zeby pograc w jakas dobra gre MMORPG. Chcialbym aby ktos wskazal jakąs fajna gre :slight_smile: (tylko zeby nie byo trzeba za nia palcic co miesiac jak za WoW'a :cry:). Prosze o wskazanie takich gier ktore naprawde mocno wciagaja :mrgreen:. Chcialbym prosic abyscie przy kazdej zaproponowanej grze podali maksymalny lvl postaci, klasy, profesje i wszystko co jest wazne!! Zgory THX :slight_smile: :slight_smile:


(system) #2

http://www.muonline.com - szybko uzaleznia,

max lvl - 400

klasy - dark knight, dark wizard, elf, magic gladiator, dark lord

wszelkie inne informacje znajdziesz na stronie


(Kamil Wojtasik) #3

http://www.kalonline.com


(system) #4

Shervood <---- chyba tak sie pisze


(Kubekster) #5

Guild Wars płacisz tylko raz zero abonamentu raz a masz zawalista grafe i grywalność


(Zonkishi) #6

http://www.mu.xp.pl/

cos sobie wybierzesz :lol:


(Destroyer X) #7

No to jedziemy :

World of Warcraft (prywatne servy)

Lineage 2 (prywatne servery)

Bots

Last Chaos

MU Online

Kal Online

Conquer Online

Endless Online

Fly For Fun

Maple Story

The Empire of Martial Heroes

Space Cowboy

Tibia


(Matisleszno) #8

2moons.

Nie wyszła jeszcze OB. Czekamy z niecierpliwością. :]


(Lucas016) #9

Rappelz. Bardzo dobra, darmowa wygląda jak Guild Wars i ma świetny świat, stwory i inne duperele. Natomiast jak ktoś ma kasę, proponuje GW, Bo WoW to raczej dla tych, którzy mają stały dochód i mogą opłacać miesięczny abonament.


(Ca$his) #10

http://www.silkroadonline.net/

Silkroad online chyba najlepsza z darmowych gier MMORPG

a tu poradnik do gry

http://www.silkroadonline.com.pl/news.php


(Brocha25) #11

Metin2


(Jundo1) #12

:mrgreen: szukam hackow czyli inaczej mowiac kodow do gry bots potrzebuje je bardzo i jezeli cos to moje gg 2293178 :-o :smiley:


(Newtonheath1993) #13

metin2 jest najlepszy


(Xaros) #14

molor = żal.pl

A co do Metina, to grałem do 30lvl i powiem, że szybko się nudzi, bo tu tylko się lvl bije i nic więcej.......... nuda...


(Mass Destruction) #15

metin początkowo wciąga strasznie (przynajmniej mnie) ale rzeczywiście na wyższym lvlu staje się nudne ciągłe expienie, lvle powyżej 30 ciągną się niemiłosiernie...

Ja byłem nieco wytrwalszy i nabiłem 48 lvl :slight_smile: