Witam
Gram w Multiplayer Call of Duty : World at War. Co jakiś czas na ekranie wyskakuje mi komunikat : Połączenie przerwane. Czy da się coś zrobić z tym wewnątrz ? Czy to po prostu wina internetu ( 2 Mb/s ), dostawcy itp. Tym bardziej, że w zwykłym przeglądaniu stron nie widze żadnych przestojów czy zacięć.
a może coś więcej napiszesz ?
jaki dostawca
jakie łącze
czy masz odpalone jakieś zasysacze podczas gry
czy twój dostawca blokuje jakieśporty itp
jaki firewall używasz
czy masz dobrze skonfigurowany router
itp
itd
Dostawca to ZamekNet , osiedlowa firma
Internet 2 Mb/s , drogą kablową , w trakcie gry nie mam włączonego ani Gadu - Gadu ani Internetu Explorer, nie mam routera.
no to jak nie przekombinowałeś czegoś w systemie to powinno być ok. Możliwe że to lagi na serwerze. Możesz spróbować zwiększyć limit połączeń np. w programie xpantispy (jeśli masz xp, w viscie nie wiem czy działa)
No system mógłby być rozwiązaniem ( Windows 7 V.7077 ) ale także na tym systemie grałem i nie przerywało. Myślę, że to wina dostawcy więc do niego się zwróce z prośbą o pomoc.