Gry się same minimalizują


(haman1997) #1

Siemka od pewnego czasu gry mi się same minimalizują niestety bardzo mnie to irytuje i nie mogę tego naprawić. Prosze o pomoc 

 

OTL http://wklej.to/leFBe


(Acorus) #2

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.


(haman1997) #3

adw

http://wklej.to/BZlbq

 

 

Addition

http://wklej.to/zC8s4

 

FRST

http://wklej.to/zISJb

 

mbam

http://wklej.to/GIiUC


(falcon89) #4

Problem zapewne powoduje TP-LINK Wireless Configuration Utility (odinstaluj i skonfiguruj sieć pod Windows’em).


(haman1997) #5

napisał byś mi jak to skonfigurować ? bo nie jestem w tym temacie xD 


(Dimatheus) #6

Hej,

W ogóle odinstaluj program i do połączenia z WiFi użyj narzędzia zbudowanego w system.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(haman1997) #7

czyli rozumiem że mam zainstalować sterownik bez tego dodatkowego programu do łączenia sie z wifi i połączyć przez ten co jest w windowsie 


(Acorus) #8

Wyłącz z autostartu TP-LINK\TP-LINK Wireless Configuration Utility\TWCU.exe ()


(haman1997) #9

http://imgur.com/gQxHdMv tak ?


(falcon89) #10

Plik fixlist.txt musi się znajdować tam gdzie ściągnąłeś FRST64.exe czyli w C:\Users\Dawid\Downloads 


(haman1997) #11

już go usunąłem i skonfigurowałem przez windowsa 


(Acorus) #12

Wykonaj resztę.


(haman1997) #13

`

 

czyli tutaj ? http://imgur.com/mqpV5RG


(falcon89) #14

Nie, tu znajduje się starsza wersja programu.

Umieść plik w folderze Pobrane.


(haman1997) #15

http://i.imgur.com/CtS9zK6.png

 

o to chodziło ? ^^


(falcon89) #16

Tak, komputer uruchomi się ponownie po kliknięciu w OK.


(haman1997) #17

mam jeszcze 1 pytanie jak miała wyglądać ta konfiguracja wifi przez oprogramowanie windowsa, bo ja tylko podałem kod/pin z routera i wszystko poszło automatycznie o to chodziło ? 

 

Wszystko jest poprawnie ?

 

http://i.imgur.com/EoUdiTe.png

http://i.imgur.com/2UYZp8R.png

___________________________________________________________________________________________

Proszę zapoznać się z regulaminem, a szczególnie z fragmentem dotyczącym maksymalnych rozmiarów grafik wklejanych do posta.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(falcon89) #18

Tak, skoro internet działa to jest w porządku.

 

konfiguracja wifi przez oprogramowanie windowsa = 4 kliknięcia


(haman1997) #19

okej :smiley: wszystko działa dzięki wielkie za pomoc