GTA 4 problem z przerywnikami filmowymi

Witam mam problem z GTA IV, mianowicie chodzi o przerywniki filmowe, postacie w nich się telepią, wygląda to mocno nieprzyjemnie, może ktoś ma rozwiązanie ?

tutaj wrzuciłem swój gameplay żeby pokazać na czym problem polega :
Grand Theft Auto 4 2025 03 01 20 41 04 02 - YouTube

jest to widoczne np w tych momentach :
1:05 minucie nagrania
1:42 minucie nagrania
3:00 minucie nagrania
7:26 minucie nagrania,

sprawdziłem fps, gra trzyma cały czas fps równo w na max detalach, zmiana ustawień nie wpływa na płynność postaci, ponadto po odpaleniu benchmarkja okazuje się że benchmark jest jakby zablokowany na 67 fps

jakieś pomysły ? ktoś spotkał sioę z tym problemem ?

Dane z pliku benchmark.txt

Statistics
Average FPS: 65.68
Duration: 37.24 sec
CPU Usage: 9%
System memory usage: 18%
Video memory usage: 4%

Graphics Settings
Video Mode: 3840 x 2160 (144 Hz)
Texture Quality: High
Shadow Quality: Very High
Reflection Resolution: Very High
Water Quality: Very High
Texture Filter Quality: Anisotropic x16
Night Shadows: Very High
View Distance: 100
Detail Distance: 100

Hardware
Microsoft Windows 11 Pro

Video Adapter: NVIDIA GeForce RTX 3090
Video Driver version: 572.42
Audio Adapter: GBo[niki (Sound BlasterX AE-5 Plus)
Intel(R) Core™ Ultra 9 285K
File ID: Benchmark.cli

Spróbuj ustawić:
Texture Filter Quality: Anisotropic x16 na x4 lub x8
View Distance: 100 na 90
Detail Distance: 100 na 90

Aczkolwiek z tego co kojarzę ten port był strasznie zabugowany na premierę i po latach łatania, wciąż ukazywał jakieś błędy graficzne lub problemy z wydajnością zasobów. Czasami posiadanie specyfikacji komputera z najwyższej półki generuje większe problemy niż ze starszymi blaszakami.

Zainstaluj DXVK. Znacznie poprawia wydajność i zachowanie gry na nowoczesnych systemach.