GTA 4 uruchamianie bez płyty

Czy wie ktoś jak zrobić żeby GTA 4 chodziło bez płyty?

możesz zawsze spróbować zrobić obraz płyty i zamontować ją w wirtualnym napędzie (alcochol52% lub deamon)

ale nie wiem jak wtedy będzie czy przypadkiem nie będziesz łamał prawa, ale podobno wolno mieć jakąś kopie ale nie znam się bardzo na tym …

może ktoś inny ci konkretnie odpowie na ten temat

a i kwestia czy będzie taka płyta działać w napędzie jeśli ją skopiujesz - możliwe że jest zabezpieczona…

Zabezpieczona jest na 100%. Kopiowanie i rozpowszechnianie zabronione. Nie wiem czy chodzi tu również o kopiowanie dla siebie o ile będziesz w stanie skopiować ją tak - aby zadziałała. Cracki itp. są zabronione i używając ich łamiesz prawo.

skoro cracka nie można to możesz spróbować może jakiś patchy bd działał ale jeszcze poszukaj tu

Co nie zmienia faktu, że jeśli za grę zapłaciłeś, IMO możesz “nagiąć” prawo - przecież nikt nie będzie miał do ciebie żalu, że chcesz sobie odpalać grę bez płytki. Takie moje zdanie, bez przesady z tą legalnością.

no właśnie piractwo to jest nawet ściąganie piosenek z internetu a 98% użytkowników tego forum ściąga te piosenki więc są tak zwanie “piratami”.A więc jeżeli grę zakupiłeś to czemu mieniałbyś ściągnąć cracka.

Przynajmniej takie moje zdanie jest :slight_smile:

I tu na celu nie miałem nikogo obrazić po prostu musiałem nazwać to po imieniu :slight_smile:

Gra zabezpieczona jest Securom 7.37+ SecuromPA(aktywacja online)+Windows Live, obraz gry można spróbować zrobić programem Alcohol 52% i w zależności od stanu i marki nagrywarki-może to się udać,a może i nie :stuck_out_tongue: Co do kraka to pisze dokładnie w każdym pliku Readme że nie wolno modyfikować gry-jest to piractwo :!: Można zrobić jedną kopię na własny użytek ,ale trzeba mieć oryginał w razie czego(kontrola)a nie tłumaczyć się że oryginał jest u kolegi czy rodziny [-X