GTA 5 Znikające tekstury i ścinki

Witam. Mam problem z grą GTA V, otóż gra mi ścina i nie ładują się tekstury podczas gry. Tu link do filmiku gdzie widać ten problem GTA V Problem nie poprawia się nawet jak obniżę wszystkie detale na minimum i ustawię rozdzielczość na najmniejszą.
Co może być przyczyną tych ścinek i niedoczytywania się tekstur? Sprawdzałem temperatury i wszystkie są w porządku grafika osiąga podczas gry 63 st. a procesor 65 st.
Moja specyfikacja:
CPU: AMD Phenom II X4 970 3.50 GHz
RAM: 8 GB DDR3 1333 MHz w czterech kościach po 2 GB
GPU: MSI Radeon RX 570 8GB ARMOR OC 8GB GDDR5
MOBO: Gigabyte GA-MA770T-UD3 rev. 1.5
HDD: Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB (Dysk nówka, kupiony w zeszłym tygodniu)
PSU: SilentiumPC Vero L2 500W
OS: Windows 10 PRO 64 Bit 1903 Świeży zainstalowany kilka dni temu

Z góry dziękuję za pomoc :slight_smile:

Sterowniki do grafiki masz najnowsze, gra w pełni spatchowana?

Sterowniki wszystkie najnowsze, Gra w pełni spatchowana

Wszystko jest w najlepszym porządku, najpierw popsuli karty Zielonych, a teraz Ty dostałeś prezent z tydzień temu był nawet temat o tym. Poszukaj, może jakieś rozwiązanie cos pomoże (np. starsze sterowniki) :wink:

To musieli to już dawno temu zepsuć bo problem z GTA mam od kilku miesięcy

a jak wygląda obciążenie gpu/cpu w czasie gry?
p. to ostatni był, te posty są regularnie coś od grudnia chyba :wink:

Obciążenie wygląda tak Obciążenie GTA V

Procek się dusi… niestety 100%i…spadek. Jak jedziesz po pustkowiu spokojnie, ale w mieście… Podkręcałeś coś drania? No i zobacz jakby fps na sztywno na 50 dać, czy nie byłoby stabilniej, tzn. bez spadków.

Procesora nie podkręcałem, działa na stockowych zegarach. Zastanawia mnie dlaczego ten procesor się dławi skoro poprzedni model 965 daje sobie radę z grą tu link do testu Phenom 965 + GTX 970

…a mnie nie, tamten ma zegar na 4.0 podbity, Twój 3,5 zaś 970 i rx 570 są porównywalne. 500 MHZ to naprawdę spora różnica w wydajności.