Gta vice city


(Koszykk) #1

Dziś postanowiłem sie pobawić w vice city no i pododawałem munstwo samochodów itp, ale brak mi licznika , na fotkach z vice city widze fajne kołowe i cyfrowe liczniki wiecie moze skont to sciągnąć i jak zainstalować ?

szukałem na stronach o gta ale nie ma.


(Igorenek) #2

nie sciagaj beznadziejne sa.. wcale nie podaja prawdziwej predkosci. mialem taki jeden i na liczniku pokazywalo mi zupelnie inne biegi niz tommy wrzucal ;p


(Dod) #3

a skad wiedziales jakie tommy biegi wrzucal ? ;o


(Igorenek) #4

no chodzi mi o to ze w grze widac jak on wrzuca biegi! jak masz vc to sam obczaj.


(Matejo Master) #5

Ja widzialem i zainstalowałem tylko liczniki prędkości, ale były tak kiepskie że brr!


(Kunus999) #6

Wejdz na http://www.gtasite.net.pl a jak to nie wejdzie to na ww.gtasite.pl


(Kr2y5i3k) #7

ja polecam strone http://www.zaibatsu.pl/ mozesz tutaj pobrac wszystko (no prawie wszystko :stuck_out_tongue: ) ja stąd sciągłem mnóóstow plików :smiley: i bylo wszysko ok


(Sabro5) #8

Witam wszystkich!!

Mam pewien (duzzzy) problem z instalka aut do GTA VC.

Problem jest mianowicie taki:

sciagam sobie fajne autko, wszystkie pliki podmieniam(.dff .txd .col - jak jest), kopiuje zmiany tekstowe do podfolderow data (handling, carcols, default). Uruchamiam gre w zaleznosci od tego kiedy auto, ktore podmienilem sie pojawia - gra sie zacina i po przejsciu do pulpitu pojawia sie komunikat: Unhandled exeption: c0000005

At address: 00579dcb

Pozniej wyskakuje okno, ze wystapil blad z aplikacja gta-vc. exe i zostanie ona zamknieta.

Siedzialem nad tym 3 dni i nic. PROSZSZEE o pomoc!

Moze ktos z Was mial taki problem i wie jak go rozwiazac?

Mozna na maila, na gg, pw, albo tutaj - cokolwiek - POMOZCIE! :smuteczek:


(Duch) #9

może auto jest uszkodzone :smiley:

może masz już za dużo podmienionych autek - w VC jest ograniczenie :smiley: wytrzymuje tylko określoną ilość - rozmiar tekstur dokładniej rzecz ujmująć :lol:


(Sabro5) #10

Sciagalem wozy z roznych stron, wiec nie sadze zeby wszystkie byly uszkodzone, ponadto komunikat jest zawsze ten sam.

Co do tego, ze za duzo na raz podmienilem, to na pewno nie, bo podmienialem za kazdym razem jedno autko - nie hurtowo.

Nie mam pojecia co i czym to moze byc spowodowane.

Dzieki za odpowiedz.


(Szeryf118) #11

Tutaj nie chodzi o ograniczenie ilości samych dodawanych wozów, ale o ograniczenie rozmiarów tekstur w pliku gta3.img.


(Czarek3310) #12

Nie ściągaj licznika, bo jak ja ściągnąłem to mi się komp zepsuł...


(Igorenek) #13

przez licznik ci się windoza nie odpalała? to musiało być cos innego... zbieg okoliczności albo wirusik w pliku :mrgreen: