GTX560 - Który wybrać

Witam!

Jestem zmuszony do wymiany mojego GeForce 9600GT na nową kartę graficzną i w związku z tym mam pytanie, którą kartę najlepiej wziąć, żeby nie załować, która będzie cicha, która wydajniejsza.

Tutaj macie link do tych modeli nad którymi się zastanawiam

http://tnij.org/rye5

Pozdrawiam

Jaco

http://www.proline.pl/?p=ASUS+GTX560+1DCII+T ta jest najmocniejsza i ma dobre chłodzenie

jak chcesz taniej to od Gigabyte także z dobrym chłodzeniem http://www.proline.pl/?p=GIGA+GV-N56GOC-1GI

* dobre chłodzenie czyli wydajne

bierz tą za 769 ja ją mam i jestem bardzo zadowolony jest cicha i super wydajna

Tylko nie kupuj w firmie proLine… Oszuści, nie realizują gwarancji. Obiecałem sobie, że będę ostrzegał każdego przed nimi i nie popuszczam :slight_smile:

Zastanów się nad tą kartą - http://www.agito.pl/karta-graficzna-asu … 248-485335 jest wydajniejsza od gtx 560

Ja mam te i jest fajna : http://allegro.pl/nowy-msi-gtx-560ti-10 … 07718.html

Ostatecznie padło na Kartę Gigabyte, ponieważ ASUSy ponoć się psują. A co do Proline to fakt ostatnio dużo rzeczy u nich reklamuję, ale zawsze produkty były wymieniane na nowe i już było OK. to, że musiałem miesiąc czekać to już inna sprawa, ale spokojnie kupiłem w Arest.pl

A tak a propos który sklep masz na myśli?

Fakt, miałem ASUSA GF 9800GT i padł, teraz mam kartę od Gigabyte i jest git. Wiesz, mi też wymienili na nowy… Tylko że chodziło o dysk zewnętrzny i miałem gwarancję 3 lata na dane w nim zawarte w razie awarii. Od firmy ProLine właśnie, zamiast tego otrzymałem nowiutki i pusty dysk… Przepadł dorobek intelektualny z paru lat :slight_smile: Od wtedy mam dwa dyski i nie ufam już tego typu gwarancjom. A co do samego sklepu, to pracownik u którego reklamowałem sprzęt sam po cichu mi odradził kupowanie u nich bo właśnie tak to wygląda, powiedział żebym sobie darował pozywanie ich bo mają ekipę prawników specjalnie do tego celu przygotowanych i z nimi się nie wygra.

Miałeś gwarancję na utratę danych i posłuchałeś podszeptu jakiegoś pracownika sklepu, żeby nie realizować gwarancji?? !!

Człowieku jakiś Dziwny jesteś. Teraz wypisujesz jakieś androny na temat sklepu. Sam jesteś Sobie winien - podziękuj pracownikowi temu co Ci odradził - szef pewnie dał mu premię.

Gwarancja to zobowiązanie sklepu i producenta trzeba ją egzekwować !!

Po pierwsze to offtop. Po drugie to nie zabieraj takiego stanowczego głosu w sprawie o której prawie nic nie wiesz. Po trzecie pierwsze słyszę, żeby ktokolwiek w wolnym kraju pozywał za zniesławienie człowieka wyrażającego prywatną opinię. Idąc tym tokiem rozumowania, mógłbym Cię pozwać za nazwanie mnie dziwnym człowiekiem (jak w cytacie). Pomyśl trochę zanim zmęczysz klawiaturę.

Człowieku sam zrezygnowałeś z gwarancji dlatego to nie jest opinia tylko zniesławienie. Wychwytujesz tą różnicę?

Słowo dziwny to przymiotnik określający jakieś niezrozumiałe zachowania i nie jest słowem obraźliwym. W związku z powyższym nie boję się żadnego procesu, ale mimo wszystko jak Cię uraziłem to Przepraszam.

Nie zauważasz drobnej kwestii, a mianowicie takiej że gwarancja została zrealizowana - tylko w sposób niesatysfakcjonujący mnie (przysłanie nowego dysku). I bynajmniej nie poczułem się urażony.

…nie ciągnijmy tego dalej “widocznie źle przeczytałem”, jeszcze raz Przepraszam.