Gupowanie na pasku zadań

Witam!

Czy jest jakiś sposób aby można było ustawić grupowanie otwartych tych samych plików,np 20pdfów itp.

Poprzednio w firmie mieliśmy vistę i było ok. Chodzi o to ,aby wyglądało to tak 90b3994b-684e-46a3-8dca-e5fdf70bc2f8_0.png

Bardzo dużo na raz otwieramy plików pdf,dwg,corel i jest to po prostu niewygodne aby się przełączać tak jak jest to zaprezentowane w win7

Z góry dziękuję za pomoc

W Windowsie 7 można mieć to wykonane na dwa sposoby.

Do obydwu sposobów musisz włączyć następującą opcję: klikasz PKM na pasek zadań i dajesz właściwości. Następnie w zakładce “Pasek zadań” szukasz na dole opcji “Przyciski paska zadań” i wybierasz tam “Zawsze scalaj, ukrywaj etykiety”.

  1. Pierwszy sposób to domyślne grupowanie otwartych okien w Windowsie 7, które się pojawi po włączeniu wyżej wymienionej opcji.

pasekzada.jpg

  1. Drugi sposób grupowania będzie wyglądał dokładnie tak samo jak to na Twoim obrazku. Aby je mieć musisz tym razem wyłączyć następującą opcję: klikasz PKM na “Mój komputer”, następnie wybierasz “Właściwości”. Z lewej kolumny wybierasz zakładkę “Zaawansowane ustawienia systemu”. W nowo otwartym oknie wybierasz zakładkę “Efekty wizualne” i na dole szukasz opcji “Włącz kompozycje pulpitu” - odznaczasz ją i zastosuj i ok i gotowe.

pasekzada2.jpg

Dzięki wielkie,szkoda tylko ,że nie da się ustawić czarnego paska ,bo wtedy powraca poprzednie ustawienie jak ze screena nr 1