Guzowatość kości piszczelowej

Witam

Niestety posiadam chorobę Osgooda-Schlattera

http://pl.wikipedia.org/wiki/Choroba_Osgooda-Schlattera

Miał ktoś z tym do czynienia ? 15 stycznia idę do lekarza na kontrolę po 4 miesiącach zwolnienia z wf’u, nie mogłem grać w nogę, skakać itp.

Chcę się spodziewać co może on wykazać, od 2 dni zaczęło mnie właśnie boleć kolano w tym miejscu :frowning:

Chce się dowiedzieć czy ktoś miał z tym styczność i ma jakieś dobre rady

Pozdrawiam

Ja jestem fanem techniki, nawet w medycynie:)

Jest takie urządzenie- Viofor JPS. Polski wynalazek, głośno o nim było kilka lat temu (JPS to skrót od nazwisk konstruktorów, zresztą ludzi z tytułami prof. dr hab. medycyny, jeden z nich jest członkiem Polskiej Akademii Nauk, nie są to garażowi szaleni majsterkowicze) .

Służy toto do “magnetostymulacji rezonansowej” - po prostu zmienne pole magnetyczne (specjalnie dobrane częstotliwości) wpływa na ładunki elektryczne, tak wynika z praw Maxwella, czyli podstaw fizyki. A cząsteczki w organiźmie są głównie jonami, mają ładunki, więc pole magnetyczne na nie wpływa- tłumaczę, bo zazwyczaj nikt nie wie, jak może pole magnetyczne wpływać na organizm i ludzie doszukują się niestworzonych teorii :stuck_out_tongue:

Wielu ludziom pomaga w problemach z kośćmi (także z krwioobiegiem, bólami, przemęczeniem). Można skorzystać w wielu gabinetach lekarskich i rehabilitacyjnych.

Ze skierowaniem od lekarza można się rehabilitować na koszt NFZ. Wspominam o skierowaniu, gdyż niektórzy lekarze mogą być z innej epoki i nie wiedzieć, że coś takiego istnieje, trzeba się upomnieć o skierowanie.

Lista gabinetów: http://www.medandlife.com/pl/gabinets.php

Lista szpitali: http://www.medandlife.com/pl/referencelist.php

(listy mogą być niepełne, bo nie były aktualizowane od dłuższego czasu).

Podobnych urządzeń z dziedziny medycyny fizykalnej jest więcej, ale Viofor najlepszy :smiley: