Witam mam pytanie czy jeżeli kupiłem(w Media markt), laptopa Lenovo Z580, który już 3 raz idzie do naprawy(dzwoniłem na infolinię), to za 4 razem mogę składać reklamację? Jak tak to gdzie u producenta, czy w sklepie? Podobno jest tak, że 3 razy i koniec, wymiana na nowy, pytam bo 3 raz pojechał z tego samego powodu i dalej to samo, coraz to inne części wymieniają i teraz nie wiem, w gwarancji nic nie ma napisane o wymianie etc. Jest napisane, że zgodnie z prawem w danym kraju, pytam co zrobić??
Cześć
Reklamację do kogo i na co, że za często się psuje?
Dawno, dawno temu w zapisach gwarancyjnych była wzmianka że np. po trzech naprawach można domagać się wymiany sprzętu bądź zwrotu pieniędzy.
Teraz takich zapisów z reguły już nie ma.
Sprawdź dokładnie jak wyglądają zapisy w gwarancji, jeżeli nie ma w nich wzmianki że po np. trzech naprawach możesz domagać się wymiany sprzętu to serwis może naprawiać laptopa do skutku.
Przeczytaj: Reklamacja, niezgodność towaru z umową, gwarancja, rękojmia, zwrot – z czym to się je?
oraz:
Reklamację składasz w sklepie w którym go kupiłeś.U żadnego producenta.