Gwarancja Dell a klawiatura?


(Nanako) #1

Witam,


(rgabrysiak) #2

Cześć,

Zadzwoń jutro a wszystko będzie jasne. Jeżeli klawiatura nie posiada uszkodzeń mechanicznych to wydaje mi się, że nie powinno być problemów z naprawą.


(Nanako) #3

Tak też zrobię, tylko zastanawiałem się, czy gwarancja obejmuje takie rzeczy jak wiadomo klawiatura ma swoją żywotność, a ja dość dużo stukam dziennie w te klawisze z tym, że te nieszczęsne zero używane jest o 90% mniej od reszty i fakt, że nie działa mnie zastanowił. 


(lith) #4

Mi wymienili klawiaturę, bo jeden klawisz ciężej się wciskał, więc nie powinni robić problemu. 


(olmeca) #5

Na stronie Della, po wpisaniu service tag masz wszystkie informacje co do gwarancji. Przy zgłaszaniu problemu na infolinii też będzie ich interesował jedynie service tag nic więcej.


(Nanako) #6

No więc tak, z klawiaturą rzeczywiście nie było problemu i przyjechał Pan z serwisu z tym, że … miał ze sobą klawiaturę od 15’ ja mam 17’ więc z wymiany nici dzisiaj miała dojść klawiatura kurierem nie chciałem Pana drugi raz fatygować, ale kurier zadzwonił, że nie dojedzie bo mu samochód nawalił - zdarza się, ale przechodząc do sedna.


(dragonn) #7

Eee nie, masz coś w systemie raczej zepsute moim zdaniem. Próbowałeś na jakimś live cd Linuksa?