Gwarancja Dell i brak HDD w laptopie

Witam,

W X-KOM sprzedają Delle Inspiron z dyskami SSD co sami je montują. Ale aby sprzedać takiego “składaka” to muszą dołączyć również wyciągnięty wcześniej dysk HDD (dołączają jako zewnętrzny).

No ok. Ale konsultant mówi, że nie można pozbywać się tego HDD bo utraci się gwarancję.
To chyba nieporozumienie, nie?

Pytać Della? w czym problem? pewnie w dysku HDD z partycją recovery?

Trzeba czekać do poniedziałku :wink:
A z HDD “przenoszą” partycję recovery na SSD.

No to nie wiem w czym Oni mają problem?

To tez mnie to zaskoczyło.
Może to oznaczać również, że nie można sobie samodzielnie wymienić dysku w Dellu, bo się utraci gwarancję.

X-KOM też dokłada RAMu, ale ten wyciągnięty też dołączają do sprzedanego lapka.

Możesz spokojnie grzebać w środku a dysk zewnętrzny możesz sprzedać albo zniszczyć, jest twoją własnością.