Witam. W marcu poprzedniego roku kupiłem sobie dysk zewnętrzny WD My Passport Ultra. Wszystko z nim w porządku, ale ostatnio zacząłem się zastanawiać nad tym, ile właściwie mam na niego gwarancji, co skierowało mnie bezpośrednio na stronę WD, gdzie wpisując numer seryjny uzyskałem informację, iż gwarancja upływa dnia 6.12.2016r. Wg strony WD gwarancję liczy się od dnia zakupu - “Okres gwarancji liczony jest od dnia zakupu u autoryzowanego dystrybutora lub resellera (data widniejąca na paragonie).”
Wobec powyższego pomiędzy datą produkcji, a datą zakupu minęły ponad 4 miesiące. Czy wobec tego istnieje jakaś możliwość podesłania WD dowodu zakupu w celu przedłużenia (aktualizacji) gwarancji, by faktycznie obowiązywała ona 3 lata od daty zakupu? Czy jedyne na co mogę liczyć to 3 lata od daty produkcji? Nie sposób połapać się w tym wszystkim na stronie WD, więc postanowiłem zapytać tutaj.
Pozdrawiam.