Gwarancja na słuchawki firmy Razer

Witam, chciałbym się dowiedzieć czy Razer przyjmie mi słuchawki z pękniętym pałąkiem prawej słuchawki bez przerwania kabla.

 

post-280121-0-14758900-1434983721_thumb.

post-280121-0-36897300-1434983739_thumb.

Nie wyglądają na zużyte. Przyjąć do reklamacji muszą, ale czy rozpatrzą pozytywnie to już kwestia humoru eksperta z serwisu. Oblicz czas przesyłki żeby dotarła w słoneczny dzień :smiley:

Na 99% dowiesz się że to"uszkodzenie mechaniczne, powstałe z winy użytkownika".

Ale próbować zawsze warto. Najpierw sugerowałbym Ci kontakt telefoniczny.

Zmęczenie materiału, błąd konstrukcyjny i takie jaja się dzieją.

Ja się miło zaskoczyłem jak mi wymienili Plantronicsy GameCom (blisko końca gwarancji), popękane, mogli powiedzieć, że nie umiem się z nimi obchodzić, a jednak nówki przyszły kurierem :slight_smile:

Spróbuj, może Razer też tak dba o swoich klientów :stuck_out_tongue: