Witam, chciałbym się dowiedzieć czy Razer przyjmie mi słuchawki z pękniętym pałąkiem prawej słuchawki bez przerwania kabla.
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy Razer przyjmie mi słuchawki z pękniętym pałąkiem prawej słuchawki bez przerwania kabla.
Nie wyglądają na zużyte. Przyjąć do reklamacji muszą, ale czy rozpatrzą pozytywnie to już kwestia humoru eksperta z serwisu. Oblicz czas przesyłki żeby dotarła w słoneczny dzień
Na 99% dowiesz się że to"uszkodzenie mechaniczne, powstałe z winy użytkownika".
Ale próbować zawsze warto. Najpierw sugerowałbym Ci kontakt telefoniczny.
Zmęczenie materiału, błąd konstrukcyjny i takie jaja się dzieją.
Ja się miło zaskoczyłem jak mi wymienili Plantronicsy GameCom (blisko końca gwarancji), popękane, mogli powiedzieć, że nie umiem się z nimi obchodzić, a jednak nówki przyszły kurierem
Spróbuj, może Razer też tak dba o swoich klientów