Gwarancja podczas kupna sprzętu w agito.pl

Witam,

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy opłaca się kupować jakikolwiek sprzęt w sklepie agito.pl (konkretnie chodzi o monitor LG). Pytam ponieważ jego cena jest mniejsza o ok.200-300zł w porównaniu do tego samego monitora w innych sklepach a na stronie przedmiotu w sklepie widnieje nazwa “Gwarancja Agito”. Co to właściwie znaczy ?

Chodzi o to, że nie obowiązuję gwarancja producenta (m.in. 30dni na martwe pixele) a jest dawana jakaś gwarancja sklepu ? Co jeśli zadzwonię do producenta i poproszę i wymianę ze względu np: na znaleziony martwy pixel ?

To znaczy, że jest gorzej czy jak ? Jeżeli pojawią się jakieś problemy ze sprzętem to czy robione są jakieś problemy podczas reklamacji ? Co jak się pojawią martwe pixele ?

Proszę o pomoc ponieważ nigdy nie kupowałem w tym sklepie i nie wiem czy warto się tam pchać.

Warto tam kupować,choć wybór mają w porównaniu z konkurencją skromny.

Jeśli chodzi o monitory to posiadają one gwarancję producenta i bezpośrednio u producenta możesz zareklamować wadliwy sprzęt.

Natomiast jeśli chodzi o samą reklamację u producenta to wypełniasz wniosek RMA i wtedy możesz wysłać sprzęt.Co do problemów to producenci różnie postępują.

http://www.agito.pl/gwarancja-na-produk … desks.html

Czy warto tam kupować? Ja mogę śmiało polecić ten sklep.