Gwarancja. Powinni mi zwrócić pieniądze.?

Witam

Kupiłem płytkę z prockiem na allegro ale przestała działać. Teraz każą mi sprawdzać wszystkie podzespoły a wszystko jest nowe i do tej pory działało.

Zapytałem więc sprzedawcę czy mogę zwrócić płytę jeśli nie działa i oni mi oddadzą pieniądze to on mi odpowiada że istnieje jedynie możliwość wymiany na nowy. A ja nie dość że jeszcze zbankrutuje przez nich bo głupia wysyłka kosztuje 35 zł to jeszcze nie chcą mi oddać pieniędzy jeśli nie jestem zadowolony ze sprzętu bądź sprzęt nie działa.

Płyta ma 36 miech gwarancji procek 12 i moim zdaniem jeśli nie jestem zadowolony bądź sprzęt nie działa(nie zepsułem go po prostu po 2 tygodniach przestał działać jak należy nie wiem z jakiego powodu) to powinni mi oddać kasę bo nie dość, że tracę czas bo nie mam komputera to jeszcze odeśle i jeszcze mi nie wymienią i powiedzą że wymienili i “widocznie wina nie leży po prostu z naszej winy”

Powiedzcie czy tak powinno być? Czy to nie jest złodziejstwo?

Wkurza mnie to wysyłanie tracenie pieniędzy przez ich chciwość powiedzcie co zrobić. :frowning:

Nic ci nie muszą oddać jeśli sprzęt nie działa to wysyłasz do ich serwisu i go naprawiają jeśli w ciągu gwarancji sprzęt będzie naprawiany (chyba) więcej jak 4 razy możesz zażądać wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy jeśli kupowałeś na allegro to przed zakupem na pewno liczyłeś się z tym że jeżeli coś się zepsuje będziesz musiał towar wysyłać i płacić za przesyłki

jeśli sprzęt był by objęty systemem (Door To Door ) to nic byś nie płacił a zepsuty sprzęt by ci z domu odbierali i i po naprawia przywieźli .

Wiesz jak kupowałem za 300 zł i jeszcze pokrywałem koszty przesyłki to myślałem że w razie naprawy to na ich koszt wszystko idzie.

No niestety life is brutal :wink: czasem płacąc mniej za sprzęt tak na prawdę płaci się więcej ! . :frowning:

Wtedy jeszcze o tym nie wiedziałem… ;]