Gwarancja w sklepie Digitronik


(Lord Voldemort) #1

Mam poważny problem :frowning: . Kupiłem pamięci PDP Patriot DDR2 2x512 MB. Okazało się, że jedna z kostek jest uszkodzona, więc odesłałem je do Digitronika. Dzisiaj przyszły z powrotem, okazało się, że serwis nie podjął się sprawdzenia i naprawy, bo niby stickery gwarancyjne są zerwane i numer seryjny nie zgadza się z gwarancyjnym :o . Pooglądałem sobie kostki, patrzę - naklejka (oryginalna PDP) z napisem WARRANTY VIOD IF REMOVED jest NIETKNIĘTA, zaś nr seryjny nie mam pojęcia jak sprawdzić. Zadzwonię tam w poniedziałek, ale co mam zrobić jak powiedzą, że to moja wina :? . Iść do sądu :evil: ?


(fiesta) #2

Tak i sędzia z prokuratorem będą ścigać sklep za jadną kość RAMu

:?

Rzecznik praw konsumenckich na Twój rejon.

BTW jeżeli przy zakupie nie widziałeś towaru zawsze przysługuje Ci zwrot gotówki

8)


(Lord Voldemort) #3

Koleżanka wygrała sądowo proces o zniszczone buty........ :o . A tak popros czy

nie obowiązuje tylko do 14 dni :frowning: ? Bo ten czas minął już dawno :cry:

Złączono Posta : 09.09.2006 (Sob) 14:08

tzn. około miesiąc temu

Złączono Posta : 09.09.2006 (Sob) 16:46

Jak ja się wkurzam! :evil: :evil: :evil: . A jeśli podczas wypełniania gwarancji pomylił im się numer seryjny :frowning: to co?

Złączono Posta : 11.09.2006 (Pon) 12:23

Rozmawiałem ze sprzedawcą, cały czas upierał się, że to moja wina, iż nie sprawdziłem numerów (jednak prawo konsumenckie mówi co innego "Sprzedawca powinien także sprawdzić zgodność znajdujących się na towarze oznaczeń z danymi zawartymi w dokumencie gwarancyjnym"). Na końcu powiedział, że skonsultuje sprawę z prawnikiem i jutro mam się odezwać? Jak myślicie, jaki bedzie rezultat :? . Trzymajcie kciuki

PS. W rozmowie powołałem się na porady z serwisu http://www.city.poznan.pl/konsument/

Złączono Posta : 13.09.2006 (Sro) 20:23

Powołałem się na niezgodność towaru z umową, a nie gwarancję - to też chciałem zaznaczyć (odpowiada sprzedawca, nieważne są numery z karty gwarancyjnej). Dzisiaj rzecznik pomógł mi napisać oficjalną reklamację - liczę, że trochę się przestraszą :evil:


(Mankowie) #4

Witam

Napisałem post przed chwila co do digitronika gdzie indziej i zacząłem szukac czemu tak po nich jeździsz. Jestem z Poznania kilka razy u nich kupowałem i nigdy nie małem z niczym problemu - jak zgubiłem gwarancje od toshiby którą od nich dostałem bez problemu załatwili mi duplikat i przysłali do chaty. Jeśli numery na Twoich pamieciach sie nie zgadzają z tym co miałes w gwarancji to jak udowodnisz ze to pamieci od nich? było trzeba sprawdzic nemery jak dostałeś przesyłke czy sie wszytsko zgadza - znając z doświadczenia jak mi dzieciak zerwał z mp3 naklejke z serial numberem który był na karcie gwarancyjnej tez sie na mnie wypieli ale nie biegałem i nie lamentowałem :slight_smile: a tu widać niestety Twój błąd - może rzecznik Ci pomoze ale jak dostniesz prosbe o udowodnienie ze to ich pamieci ciezko ci bedzie coś juz wykombinować.

Tak i inaczej patrząc na różne doswiadczenia różncyh ludzi w różnych sklepach - każdemu sie moze cos zdarzyc ale najważniejsze zeby sprawdzać wszytsko od razu przy kurierze albo sprzedawcy to nie ma zadnych problemów :slight_smile:

pozdrowionka


(Edgarmks) #5

Napisz do serwisu konsumenta i opowiedz o tej sprawie :slight_smile: Powinni zareagować