Tak, tylko z tego co wiem taka forma obowiązywała dawno temu. Teraz naprawa musi dotyczyć 3 razy tej samej usterki aby można było wystąpić o zwrot gotówki. Nie jestem tego pewien ale słyszałem, że tak właśnie teraz jest.
Tak dokładnie, tylko pamiętaj że forum jest dla wszystkich. Z tej porady ktoś może skorzystać np. za pół roku. Będzie miał podobny problem bo 3 razy padł mu sprzęt i 3 razy był na gwarancji, tylko że za każdym razem usterce ulegała inna cześć. Co wtedy? Znajdzie temat i będzie myślał, że też mu taki zwrot przysługuje. Zaczną się kłótnie w serwisie itp.
Informację o takich warunkach zwrotu gotówki otrzymałem od pewnego pracownika w serwisie gwarancyjnym - nie wiem czy tak jest wszędzie. Myślę, że lepiej to dopisać, może komuś się taka informacja kiedyś przyda.
Niestety jest to Razer Deathadder. Kupiłem tą myszkę, po 3 miesiącach padła optyka(mysza zamiast robić proste kreski robi straszne zygzaki). Wysłałem im ją i potwierdzili usterkę. Wymienili na nowy i odesłali. Odebrałem paczkę i znowu zepsuta optyka. Mysz zachowuje się tak samo jak poprzednia. Znowu odesłałem i znowu potwierdzili usterkę i wymienili na nową. Wczoraj ją dostałem. Podłączam do komputera robię wszystko zgodnie z instrukcją i znowu zonk. Sprawdziłem ją jeszce na laptopie to samo. Totalna porażka.
Czyli mogę domagać się już pieniędzy, czy jeszcze raz muszą ją wymienić ?
taj jak długo jest gwarancja muszą Ci ją naprawiać. Zepsuta 3 razy ale 3 razy inna myszka więc nie wiem za bardzo czy znowu Ci dają inną czy Ci kase oddają