Gwarancja- zwrot gotówki

Witam.

Ile razy serwis może odsyłać mi produkt, który rzekomo zostaje wymieniony na nowy(sprawny), a i tak przychodzi z tą samą usterką?

Słyszałem, że po trzech wymianach mogę domagać się zwrotu gotówki. Czy to prawda?

Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dzięki :slight_smile:

tak prawda :slight_smile:

to zależy co “mówi” karta gwarancyjna :stuck_out_tongue:

możesz domagać się także wydania sprzętu zastępczego na czas naprawy.

Sprzęt wymieniali mi już 3 razy i 3 razy był zepsuty jestem tak zdegustowany obecną sytuacją, że myślę tylko o zwrocie gotówki.

W karcie gwarancyjnej nic takiego nie ma.

Dzięki za odpowiedź mam nadzieję, że oddadzą mi kase.

3 razy, potem albo wymiana na faktycznie nowy albo gotówka

Tak, tylko z tego co wiem taka forma obowiązywała dawno temu. Teraz naprawa musi dotyczyć 3 razy tej samej usterki aby można było wystąpić o zwrot gotówki. Nie jestem tego pewien ale słyszałem, że tak właśnie teraz jest.

przecież dotyczy tej samej usterki bo przychodzi z serwisu z jedna i ta samą usterką 8)

crazy2211 jaki produkt nic o tym nie piszesz :wink:

Tak dokładnie, tylko pamiętaj że forum jest dla wszystkich. Z tej porady ktoś może skorzystać np. za pół roku. Będzie miał podobny problem bo 3 razy padł mu sprzęt i 3 razy był na gwarancji, tylko że za każdym razem usterce ulegała inna cześć. Co wtedy? Znajdzie temat i będzie myślał, że też mu taki zwrot przysługuje. Zaczną się kłótnie w serwisie itp.

Informację o takich warunkach zwrotu gotówki otrzymałem od pewnego pracownika w serwisie gwarancyjnym - nie wiem czy tak jest wszędzie. Myślę, że lepiej to dopisać, może komuś się taka informacja kiedyś przyda.

Po co cała ta gadka. W ustawie pisze (kiedyś czytałem) że MUSZĄ oddać Ci kase lub nowy sprzęt w ciągu 2 tygodni lub po 3 razach zepsucia się.

Niestety jest to Razer Deathadder. Kupiłem tą myszkę, po 3 miesiącach padła optyka(mysza zamiast robić proste kreski robi straszne zygzaki). Wysłałem im ją i potwierdzili usterkę. Wymienili na nowy i odesłali. Odebrałem paczkę i znowu zepsuta optyka. Mysz zachowuje się tak samo jak poprzednia. Znowu odesłałem i znowu potwierdzili usterkę i wymienili na nową. Wczoraj ją dostałem. Podłączam do komputera robię wszystko zgodnie z instrukcją i znowu zonk. Sprawdziłem ją jeszce na laptopie to samo. Totalna porażka.

Czyli mogę domagać się już pieniędzy, czy jeszcze raz muszą ją wymienić ?

taj jak długo jest gwarancja muszą Ci ją naprawiać. Zepsuta 3 razy ale 3 razy inna myszka więc nie wiem za bardzo czy znowu Ci dają inną czy Ci kase oddają :confused: