Gwarancja

Problem wydaje się prosty i błahy a mianowicie na stronie Dell nie mogę znaleźć informacji jak mam wysłać komputer na gwarancje ani telefonu by sie do nich dodzwonić gwarancje mam “door to door”. Na stronei Acera nie miałem tego problemu i odrazu odnalazłem to co było mi potrzebne. Z góry dziekuje za pomoc

Poland Poland|Polska

+48 22 579 5700

Monday - Friday

8AM to 5PM Local Time

Zadzwoń do nich, pokierują cię odpowiednio, pewnie będziesz musiał im podać maila, dostaniesz pdf z danymi do RMA i datę odbioru sprzętu wraz z drukiem na paczkę dla kuriera.

Ramek222 ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.