Hacker!

Witam

Mam pewiem problem z hackerem w mojej sieci… Pewien skurwiel bawi sie kosztem innych, na rozne sposoby i chcialbym go przykrucic… Sam chcialbym zhackowac jego kompa ale ja jestem zielony w tym (zhackowac tak aby mu sie tego odechcialo, tak zeby poczul ze to nie jest przyjemne i prosze o pomoc jakies informacje jak mozna zhackowac jego kompa majac tylko jego IP localne… jakas pomoc i inne… prosze nie pytac czego on uzywa poniewaz ja nie mam pojecia i sie w ogole na tym nie znam ale musze koniecznie go przykrucic… nie potrafie tez tego udowodnic innym ale wiem poniewaz kiedys widzialem jak sie koles bawil i jam osobiscie wiem ze to on… HELP! !!

Przeleć system tymi programami:

PestPatrol, spybot, CWShredder, ETD

I zainstaluj sobie firewalla…

…bedziesz miał spokój. :smiley:

no tak ale co z reszta nie bede odwiedzal 30 gosci z sieci zeby wszystkim zainstalowac te programy… musial bym sam go zhackowac tak zeby stracil swoje wazne dokumenty tak jak ja to stracilem i pare innych osob…

Włamywanie się na inne komputery bez zgody właściciela to przestępstwo. !!

no wiem o tym… i chetnie bym mu wpierdolil za to, ale niestety jest wiekszy ode mnie :slight_smile: wiec w tym jestem bez silny, ale po zhackowaniu jego konta i wyslaniu mu inofrmacji ze przy kazdej probie wlamania jego kompa zostanie uszkodzony (czy tos takiego -jakas historyjka) to moze przestanie :slight_smile:

Jest jeszcze Policja.

PS Opanuj język.

Dobra rada!! Nie wypisuj takich gróźb na publicznym forum.

Zainstaluj firewalla

Możesz zablokować też kilka niebezpiecznych portów tym programem

http://www.firewallleaktester.com/wwdc.htm

Skanuj częściej kompa w poszukiwaniu trojanów.

A wcześniej “administrator” sieci…

zawsze takiego delikwenta można odciąć fizycznie za takie numery :wink:

…a gdy już nic nie pomoże - prokuraturka :smiley: