Half-life 2 - Jakie są dalsze części?

(ProAgent) #1

Przeszedłem Half-Life 2, (wreszcie) jakie są dalsze części ? (Po kolei)

(Krzysiekaczor) #2

Episode 1 episode 2 i episode 3 (jeszce nie gotowy) 2 części są w orange boxie ale proponuje czekać aż wyjdzie 3 ponieważ 2 nie da sie kupić bez orage boxa czyli episode 1, portalu i team fortes czy jak im tam :slight_smile: i z 3 może być tak samo :confused: - ja czekam…

PS: ale spoko jest HL :slight_smile: zwłaszcza Revenholm xD

(chrucik) #3

Jeszcze był dodatek lost coast bodjaże ale to tylko z 15 min. gry …

Taki dodatek żeby ukazać swego czasu możliwości kart graficznych :slight_smile:

A jak dla mnie H-L rządzi !!

(ProAgent) #4

Tak, wiem. Słyszałem o Lost Coast.

(Xaros) #5

Sprawa z trzecią częścią nie jest tak oczywista. Valve ma dać wybór graczom czy ma to być kolejny Episode 3, badź Half Life 3. Oczywiście ja bym stał za HL3, gdzie jak w przypadku HL1, a HL2 zostały wprowadzone kolosalne zmiany, między innymi grafika i fizyka. Więc można by się domyślać, że w HL3 unowocześnią już doskonały silnik by grafika stała na jeszcze wyższym poziomie :slight_smile:

(ProAgent) #6

Ja też stawiam na HL3 choć chciałbym żeby najnowsza część miała bardzo duże powiązanie z poprzednimi episodami i częściami. Coś w stylu Fallout.

(Xaros) #7

No według twórców, miała by to być kontynuacja historii Pana Freeman’a i jego paczki znajomych. Bo jeśli ktoś przeszedł EP2 to zakończenie było tak chore dla mnie i normalnie nie mogę się doczekać kolejnej części z pytaniem " o co kurde kaman?" :slight_smile:

(chrucik) #8

Xaros , chore ?? Ojciec Alex zginął i już :stuck_out_tongue: A o co chodziło z tym statkiem to muszę przejść jeszcze raz ten moment … tym razem na trzeźwo :hahaha:

(Xaros) #9

No właśnie, on ginie… lipa straszna, bo to prawie jak z brazylijskiej telenoweli, spodziewałem się czegoś lepszego z ich strony :slight_smile:

(chrucik) #10

Xaros , A co to za gość na początku i końcu H-L 2 (masz go w awatarze )

(Xaros) #11

Heh to jest G-man, najbardziej zagadkowa postać ze wszystkich części HL:

http://pl.wikipedia.org/wiki/G-Man

Moim zdaniem było by mega zaskoczeniem jak by się okazało, że G-Man jest ojcem Freeman’a :stuck_out_tongue:

(ProAgent) #12

No właśnie, może przy HL3 się dowiemy :slight_smile:

Ale w Hl2 widziałem tylko dwa razy - koniec i początek. A w HL1 bez przerwy :stuck_out_tongue: Albo był za oknem albo za drzwiami.

(Xaros) #13

W EP2, gdy Alex jest bliska śmierci to wtedy on też się pojawia :slight_smile:

(Tibia12340) #14

W HL2 podczas gry , także przygląda nam sie z oddali :slight_smile: trzeba tylko być bardziej uważnym aby go dostrzec . Ja go widziałem ze 2 razy podczas eksploracji mapy .

(Xaros) #15

Ja go tam zawsze goniłem poprzez wpisanie “noclip” :slight_smile:

(chrucik) #16

Hehe nie wiedziałem że on jest wszędzie :slight_smile:

Dziś sobie śmigam airbot 'em patrzę G-Man to ja ai disable i bu mu zdjęcie :slight_smile:

Ciekawe jak się ta historia skończy :slight_smile:

38860a651359bc0bm.png

(ProAgent) #17

Oby nigdy się nie kończyła :stuck_out_tongue: Nie będę mieć w co grać w wolnych chwilach :-x

(Xaros) #18

Oby w kolejnej części dali możliwość niszczenia otoczenia tak na większą skalę, jak w crysisie, niszczenie domów, drzew, pomostów itp :stuck_out_tongue:

(Tibia12340) #19

Oby kolejna część w ogóle wyszła :stuck_out_tongue: