Witam,
skrim18, proszę zapoznaj się z tą stroną oraztym tematem, a następnie, używając opcji EDYTUJ , później Użyj pełnego edytora , popraw tytuł tematu, tak aby mówił konkretnie o problemie.
W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.
A jakiś punkt odniesienia? Jaki OS? Sprawdź, czy serwis Hamachi wystartował - spróbuj go zrestartować.
Tyle razy go odinstalowywałem i ponownie instalowałem. Wyłączałem , włączałem i nic nie wiem w czym może być problem ? Na laptopie wszystko jest ok ale na stacjonarnym już nie ehh…
Ktoś zaproponował mi wejść w system>preferencje>ustawienia ale dawno nie używałem windowsa i nie wiem jak tam wejść jeżeli ktoś wie może mi wytłumaczyć?
Ale podać OS nie możesz? Pokazać ipconfig /all nie możesz?
Proszę
1dow.png } Komputer Stacjonarny [Dane]
2dow.png } Komputer Stacjonarny [Dane]
1lapt.png ] Laptop
musisz zaktualizować karte sieciową Hamachi wcchodzisz: Komputer–> prawym przyciskiem właściwości -->meneger urządzeń–> karty sieciowe —>LogMeIn Hamachi Virtual Ethernet Adapter klikasz prawym i aktualizuj oprogramowanie sterownika i kliknij wyszukaj automatyczne zakutalizowane oprogramowanie sterownika
Niestety nie pomogło
To odinstaluj i zainstaluj starszą wersje :mrgreen:
Przeczytaj, mój pierwszy post robiłem to już z 2/3 razy nic nie daje pokazuje dalej ten sam błąd.