Hasło musi być dłuższe niż 8

Popsuł mi się sklep @X-KOM.PL :frowning:

Chcę założyć konto użytkownika. Klikam stosowny link, wklepuje wszystkie potrzebne dane, enter i…

Hasło wygenerowałem w Bitwardenie. Wygląda tak: 4!9wK2anF&V^dEmSX@Y%ak7th$B@#MFe8#AU665tiYrtmkunC82sMX4z#7!VBLPEfarGEjTz9#K2wz@2B49&mGtoiF^!dRpKnge44rg^RbiJNHi2n#fvs6usEiFJPcPX

Niestety nie wiem od ośmiu sztuk czego hasło ma być dłuższe. Poległem :frowning:

Trochę przesada z tym hasłem- 25 znaków wystarczy
przykład: 5qfGHtXvh!FAW3m9hcZN3&3KD

Niech nawet będzie gazylion lat. Chcę 128 znaków i takie będę mieć :wink:

Wygląda na to, że X-KOM powinien zamienić się sloganem reklamowym z MEDIA MARKT.

Ósemka wygląda jak znak nieskończoności, więc jeszcze kilku literek Ci brakuje w haśle. Dorzuć coś jeszcze i będzie okay!

1lajk

A co x-kom odpisał Ci w tym temacie? Bo zakładam że napisałeś najpierw do nich.

Wyraźnie napisali, że im dłuższe hasło, tym większe bezpieczeństwo, ale chyba nie przewidzieli istnienia na świecie gomów :smiley:

@freshmeat Przecież oznaczony jest @X-KOM.PL :wink: Poczekajmy na odpowiedź ich człowieka :wink:

Utworzyłam konto testowe. Hasło do niego jest następujące:

pEWDGXdKjVUswBmwLsQ9XzzkU2PL4Y3Lb2grgzekp4K758SQNShcvTWq6rNYg5J3NqhRDJfjeGFqkGF4EvtxtJ2UTSGQeFAcqF6F9R679utwuVMCzYJygzbmarFsVbJU

Hasło może mieć 128 znaków, ale nie może mieć znaków specjalnych.

Dziękujemy za informację,

Nie otrzymaliśmy wcześniej podobnego zgłoszenia. Zweryfikujemy opisany problem i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. W tej chwili najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności.

Pozdrawiamy x-kom

Ja tylko chciałem zobaczyć co z moim zamówieniem :innocent:

Prosimy o numer zamówienia w wiadomości prywatnej, sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie.

Pozdrawiamy x-kom

Też jakiś czas temu miałem problem z hasłem w X-kom. Nie akceptuje niektórych znaków. Pewnie webmaster miał problem z mechanizmem sprawdzania siły hasła i po linii najmniejszego oporu ograniczył użycie niektórych znaków :wink:

Wiesz, to zdecydowanie dwie różne rzeczy…


Po linii najmniejszego oporu.

Jak zatem sprawdzić status mając wyłącznie numer zamówienia?

Nie wiem. Jeśli zamówiłeś bez konta, to nie sądzę, aby teraz po założeniu nowego, na nim właśnie pojawiło się tamto zamówienie.

Może powiadomienia wysyłane są na e-mail?

Natomiast tu masz stronę ze statusem przesyłki, może wystarczy:
https://www.x-kom.pl/sledzenie-przesylki

:upside_down_face:

Niestety nie wystarczy. Nr przesyłki to co innego niż numer zamówienia. Ale nic to… bardzo sympatyczni (uogólnieni) panowie z x-komu już rozwiali moje wątpliwości :slight_smile: