HDD Maxtor DianodMax Plus 9 120 GB / nie dziala


(MJ DwaTrzy) #1

Mam nastepujacy problem.

Posiadam wyzej wymieniony HDD. Uzywam go do PlayStation 2.

PC go nie wykrywa poniewaz jest inaczej sformatowany ( pod HDLoadera).Trzeba uzyc odpowiedniego porgramu azeby mozna bylo gry skopiowac na niego .

Niedawno chcialem sobie skopiowac kilka gier na twardziela i podlaczylem go do wolnego wejsci IDE ( robilem to juz setki razy :confused: ) . Odpalilem PC, pozniej program ktory wykrywa ten HDD z PS2. Co sie okazalo program go nie wykryl. Zapomnialem podlaczyc kabel od produ. Nie chcialo mi sie PC wylaczac i sprubowalem go przy wlaczonym PC podlaczyc. Bylo ciemno i troche na sile go tam pchalem :slight_smile: . Nie wszedl ale cos zabrzeczalo na chwilke i postanowilem wylaczyc PC i porzadnie wszystko podlaczyc. Tak tez zrobilem tylko ze ten HDD ktorego chcialem podalczyc wogole teraz juz nie dziala. Playstation2 tez juz go nie wykrywa. Wogole nie dziala jak go podlacze do PC . Powinien przynajmniej jakies dzwieki wydawac ale nic, cisza. Wydaje mi sie ze cos spalilem jak podlaczalem go przy wlaczonnym PC . Mozna to jakos sprawdzic co sie spalilo? Da sie to wogole naprawic ? Czy jest jakies inne rozwiazanie ?


(system) #2

Najwidoczniej go spaliles. Kto to widzial zeby podlaczac dysk gdy komp jest wlaczony


(M Kupczynas) #3

:lol:

Obadaj elektronikę, jeżeli ktoś z twoich znajomych ma taki dysk to pozycz od niego elektronikę i przełóż do swojego dysku, jeśli ruszy to wystarczy ją wymienić, na allegro może znajdziesz.

Jeżeli poszła mechanika to raczej nic z nim nie zrobisz.


(Drojek15) #4

Mi się wydaje że to jednak poszła tylko elektronika. Podczas wpinania kabla coś krzywo poszło i może gdzieś się jakieś małe zwarcie zrobiło i upaliło elektronike. Jeśli tak to kolega już wyjaśnił ci co trzeba robić :]


(MJ DwaTrzy) #5

oki dzieki , postaram sie poszukac elektronike .Na allegro nizego nie ma musze dalej szukac . A moze zna ktos z was jakies strony z czesciami do twardzieli ?