HDD WD Scorpio Blue - bad sector, wymiana gwarancyjna

Witam,

Posypał mi się dwutygodniowy dysk WD. Czy kwalifikuje się on do odesłania na gwarancję?

Zdjęcia HDtune i MHDD:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/414544feb0b545d5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd84003f4d12f521.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0aca66708f7ab95e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37035af3b36a51c2.html

I mam jeszcze pytanie bo na stronie WD można sprawdzić gwarancję po numerach seryjnych i dostaję informację, że: “brak ograniczonej gwarancji”, a w polu termin termin ważności nie ma żadnej daty. Czy w takim przypadku muszę i wysłać paragon?

Pozdrawiam

Dysk złom.

Trzeba odesłać go do sprzedawcy z tymi zdjęciami i dowodem zakupu/gwarancją.

Dzięki za odpowiedź. Wysyłam zatem dysk do sprzedawcy na naprawę/wymianę gwarancyjną.

Pozdrawiam

Najlepiej zadzwoń do nich , bo nie zawsze odsyła się sprzęt do sprzedawcy .