Hekko.pl czy nazwa.pl?

Hej, która firma jest lepsza? Pod każdym kątem. Czyli obsługa klienta, automatyka na stronie www, itd. Jestem laikiem i zależy mi, żeby dodawane wpisy do strony nie były uciążliwe, a wszystko było klarownie opisane, z podpowiedziami, przejrzyste.

Ale w czym lepsza? Portfolio obu firm jest dość szerokie.

Nawet gdy będziesz szukał kogoś do pogrania w bierki nazwy i home należy unikać :smiley: więc jakie to ma znaczenie? No chyba, że za możliwość ruchu pomimo, że jest jego kolej chce płacić za każdym razem 50zł + VAT, przy czym pierwszy ruch w cenie 1zł, ale jak chcesz w ogóle w życiu dalej grać w bierki to musisz też wykupić u nich drugi ruch, a potem możesz grać z kim chcesz.

Z tego co słyszałem od znajomych to nazwa ssie pałkę (częste problemy z serverem i jakieś odpały z przedłużeniami i prośbami o wysłanie skanu dowodu). Lepiej Hekko

1 polubienie

Innego typu usługi.
Nazwa to gigant, chyba mają dedykowany panel zarządzania… a to źle.
Przynajmniej dla mnie. W hekko konto masz już za stówkę.
W nazwie musisz zapłacić kilka stówek, a pod względem jakościowym nie dostaniesz nic więcej.

A ja polecam Nazwę. Na hosting bardzo dobra, np nie spotkałem aby jakiś open source miał problemy. Bardzo dobry panel zarządzający. Dużo rożnych usług dodatkowych (np kreator stron, najlepsza usługa tego typu w Polsce). Idealny kontakt z pomocą 24h (czat, telefon odbierają bardzo szybko).
Jeżeli startujesz dopiero w hostingach, etc, to szczególnie poleca. Mają bardzo duże promocje, można sobie wszystko obcykać.

No fajnie, ale w hekko masz konto za stówkę, a w nazwie musisz wydać minimum trzy stówki.
Pod większość małych stron to jest całkowicie pozbawione sensu.

1 polubienie

Za domeną warto zajrzeć na OVH, natomiast jeśli chodzi o hostingu, to gdzie indziej raczej, ale zależy od Twoich potrzeb.

Dlaczego gdzie indziej? OVH ma nawet VPS w śmiesznych cenach - rodzime serwisy (home, nazwa) nie mają szans.