Help! problem z asusem


(Gobit4) #1

hej, zwracam sie do was bo juz mi rece opadaja i nie mam pojecia co mam robic

kupilam laptopa ASUS F3Sv w maju, wszystko bylo ok dopoki w lipcu nie podlaczylam go do internetu, zaczal sie zawieszac, wylaczalam go przyciskiem power po czym nie moglam ponownie uruchomic, zaczynal sie wlaczac ale po wyswietleniu sie MICROSOFT stawal i trzeba go bylo wylaczac przyciskiem power. po kilku godzinach odpoczynku mozna go wlaczyc ponownie i po kilku h problem ten sam i tak w kolko ;/ wysylalam go do serwisu, zrobili format i tyle, problem caly czas istnieje, wyslalam drugi raz, wymienili plyte glowna i caly czas to samo!! blagam o pomoc, nie znam sie na komputerach, nie wiem co mam zrobic?wysylac do skutku? wydalam na tego laptopa prawie 3tys zl a praktycznie nie nadaje sie do uzytku. probowalam instalowac sterowniki LAN i tez nic to nie dalo, prosze o pomoc, dzieki z gory goska


(Msprungk) #2

Próbowałaś się skontaktować ze sprzedawcą by Ci udzielił pomocy? Być może coś mieszasz....


(boczi) #3

gobit4 , proszę poprawić temat na konkretny oraz poprawić wiadomość, na Forum używamy polskich znaków w pisowni. Używasz opcji Edytuj.


(Gobit4) #4

no jasne, dzwoniłam do asusa z pięć razy, i albo kazali mi ściągać sterowniki albo wysyłać komputer do serwisu. nie znam się zbyt dobze na komputerach, ale od jakichś 8 lat korzystałam ze stacjonarnego i nigdy nie miałam takich problemów, czy laptopy asusa są aż tak skomplikowane że nie informatyk nie może sobie poradzić? bo jakoś trudno mi uwierzyć, że to wszystko moja wina. cały dysk jest praktycznie pusty, bo nic tam nie instalowałam po tym formacie w serwisie. jedynie jest z 2GB muzyki no i word, bo mi potrzebny.


(mati75) #5

ciekawe ja na swoim od początku mam neta i zero problemów. Jedyną rzeczą jaka tobie pozostaje to reinstalacja systemu.


(Msprungk) #6

Nie chodzi o Asusa tylko o sprzedawcę laptopa. Udaj się do sprzedawcy


(Gobit4) #7

system był przeinstalowany. udałam się do sprzedawcy - albo mam zostawić u nich kompa albo osobiście się zgłaszać do producenta :cry: