HI - Speed USB 2.0./iPlus - pytanie?

Witam wszystkich! !!

Proszę o pomoc :confused: jestem zielony jeżeli chodzi o komputery i mam mały problem, już wyjaśniam;

Posiadam na swoim stacjonarnym komputerze mobilny internet w sieci iPlus - jest wolny ale jak to mobilny.

Chodzi głównie o USB - wyskakuje mi dymek że urządzenie morze chodzić szybciej jeżeli będzie Hi - Speed USB 2.0.

Nie mam zielonego pojęcia z kąt mam to pobrać a dokładnie jeżeli już pobiorę to czy to będzie odpowiedni sterownik.

Wiem że aby był odpowiedni to musi być dobrany do płyty głównej??? chyba??

O to mój komputer:

Windows 7 Ultimate

32 bitowy

Service Pack 1

Procesor AMD Athlon 64x2 Dual Core Processor 4800+ 2,50 GHz

Płyta Gigabyte Ga-M56S-S3

DVD REC ASUS DRW 1814

Mam ogromną prośbę, czy jest ktoś w stanie mi pomóc kto na tym się zna i wyjaśnić na chłopski rozum z kąt pobrać, jak zainstalować, gdzie i żeby to jeszcze działało :slight_smile:

Może nie wgrane sterowniki do płyty głównej, może opcja w biosie nie włączona, może port USB uszkodzony ?.

A jak w innym porcie USB i jak zachowuje się inne urządzenie USB, np Pendrive, bo może problem ma urządzenie lub jest problem ze współpracą z płytą lub systemem.

nie no port raczej nie jest uszkodzony, jak podłączam pendrive to nie pokazuje się takie powiadomienie że może działać szybciej - tylko wtedy gdy włączam iPlusa.

Zmieniałem ostatnio system z Windows XP na 7 ale na XP tak samo miałem, głównie chodzi mi o to żebym mógł pobrać odpowiedni sterownik do swojego komputera i go zainstalować tam gdzie być powinien.

Trzeba pytać w serwisie plusa - może to urządzenie tak ma,ale to raczej i tak nie wpływa na prędkość internetu, więc nie ma się co martwić.