[HiJackThis] Log do sprawdzenia dla bezpieczeństwa


(Vicuss) #1

Witam.

Nie podejrzewam żadnego wirusa (lecz komputer mi trochę zamula i mam parę błędów - na przykład), ale chciałbym sprawdzić czy na pewno na moim komputerze nic nie ma...

Oddaje log z HiJackThis w dobre ręce:

http://www.wklej.org/id/89805323ea

Z góry dzięki za trud


(huber2t) #2

fix w hijackthis

Podaj log z Combofix


(Vicuss) #3

Skanuje i wyłącza się po chwili z bugiem:

http://wklej.org/id/db51c5b8e4


(huber2t) #4

Wyłącz antywirusa

Spróbuj podczas pobierania zapisać nie pod nazwą ComboFix.exe tylko z kreską pomiędzy:

Combo-Fix.exe

Pomogło?


(Kambor4) #5

Jeśli nie to dasz log z DSS :slight_smile:


(Vicuss) #6

Nie. Niestety nie. Jak coś, to mam Vistę Ultimate SP1 i ustawiony dostęp dla siebie, oraz uruchamiam go jako administrator.


(huber2t) #7

Podaj log z pliku main.txt z Deckard's System Scanner

Logi dajesz na http://www.wklej.org


(Vicuss) #8

Działa...

Log:

http://wklej.org/id/7a9313c9cf

//Dzięki

=================================================

Już działają


(Kambor4) #9

Linki nie działają. :lol:


(Vicuss) #10

Sprawdzi ktoś proszę ten log, bo zamula coraz bardziej


(huber2t) #11

Pobierz The Avenger

wklej do niego ten tekst:

Files to delete:

C:\Windows\swreg.exe

C:\Windows\system32\vp6vfw.dll

C:\Windows\zip.exe 

C:\Windows\VFind.exe 

C:\Windows\sed.exe 

C:\Windows\grep.exe 

C:\Windows\fdsv.exe

C:\Windows\swsc.exe

C:\Windows\swxcacls.exe

kopiuj to i klikasz na Paste Script from Clipboard wybierasz Execute oraz Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.

Kasujesz ręcznie z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklejasz na forum raport: C:\avenger.txt

otwórz notatnik i wklej

Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

Po tym nowy log z deckard


(Vicuss) #12

The Avenger:

http://wklej.org/id/6d928c843a

Deckard:

http://wklej.org/id/f8d76996c6


(Vicuss) #13

Baaardzo proszę o pomoc, bo z każdym uruchomieniem zwalnia pracę ;/


(Kambor4) #14

Daj log z -----> ComboFix.


(Vicuss) #15

Przeczytaj wyższe posty


(Leon$) #16

Czy w ten sposób to robiłeś?

http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=86306&st=0&p=395642entry395642

:slight_smile:


(Vicuss) #17

Tak, tak robiłem łącznie z Windows Firewall. ComboFix mi odpala wyłącza proces Procesy usług Windows, czy jakoś tak i mi się wyłącza, a ja pozostaję bez Internetu i paru innych rzeczy... Może CF nie jest kompatybilny z Vistą?


(Spandau) #18

Combofix został poprawiony i działa pod Vistą - być może akurat u Ciebie jest inaczej, zdarza się. Dlatego - jeśli tego nie próbowałeś - wejdź w tryb awaryjny Windows Vista http://windowshelp.microsoft.com/Window ... 71045.mspx i tam spróbuj uruchomić Combofix


(Leon$) #19

Możesz już pobrać wczoraj była awaria na serwerze udostępniającym Combofixa

:slight_smile:


(Vicuss) #20

Nic... Podobnie mam z OTS odpala, ale zalogować się już nie można... Z paroma innymi aplikacjami też mam ten sam problem, a Windows Update mam włączone i w ogóle jestem na bieżąco...