Vicuss
(Vicuss)
2 Sierpień 2008 07:38
#1
Witam.
Nie podejrzewam żadnego wirusa (lecz komputer mi trochę zamula i mam parę błędów - na przykład ), ale chciałbym sprawdzić czy na pewno na moim komputerze nic nie ma…
Oddaje log z HiJackThis w dobre ręce:
http://www.wklej.org/id/89805323ea
Z góry dzięki za trud
Vicuss
(Vicuss)
2 Sierpień 2008 07:50
#3
Skanuje i wyłącza się po chwili z bugiem:
http://wklej.org/id/db51c5b8e4
huber2t
(huber2t)
2 Sierpień 2008 07:52
#4
Wyłącz antywirusa
Spróbuj podczas pobierania zapisać nie pod nazwą ComboFix.exe tylko z kreską pomiędzy:
Combo-Fix.exe
Pomogło?
djarta
(djarta)
2 Sierpień 2008 08:11
#5
Jeśli nie to dasz log z DSS
Vicuss
(Vicuss)
2 Sierpień 2008 08:50
#6
Nie. Niestety nie. Jak coś, to mam Vistę Ultimate SP1 i ustawiony dostęp dla siebie, oraz uruchamiam go jako administrator.
huber2t
(huber2t)
2 Sierpień 2008 09:35
#7
Podaj log z pliku main.txt z Deckard’s System Scanner
Logi dajesz na http://www.wklej.org
Vicuss
(Vicuss)
2 Sierpień 2008 16:34
#8
Działa…
Log:
http://wklej.org/id/7a9313c9cf
//Dzięki
=================================================
Już działają
djarta
(djarta)
2 Sierpień 2008 16:38
#9
Linki nie działają. :lol:
Vicuss
(Vicuss)
3 Sierpień 2008 07:47
#10
Sprawdzi ktoś proszę ten log, bo zamula coraz bardziej
huber2t
(huber2t)
3 Sierpień 2008 08:05
#11
Pobierz The Avenger
wklej do niego ten tekst:
Files to delete:
C:\Windows\swreg.exe
C:\Windows\system32\vp6vfw.dll
C:\Windows\zip.exe
C:\Windows\VFind.exe
C:\Windows\sed.exe
C:\Windows\grep.exe
C:\Windows\fdsv.exe
C:\Windows\swsc.exe
C:\Windows\swxcacls.exe
kopiuj to i klikasz na Paste Script from Clipboard wybierasz Execute oraz Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.
Kasujesz ręcznie z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklejasz na forum raport: C:\avenger.txt
otwórz notatnik i wklej
Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer
Po tym nowy log z deckard
Vicuss
(Vicuss)
3 Sierpień 2008 08:22
#12
Vicuss
(Vicuss)
3 Sierpień 2008 18:34
#13
Baaardzo proszę o pomoc, bo z każdym uruchomieniem zwalnia pracę ;/
djarta
(djarta)
3 Sierpień 2008 18:36
#14
Daj log z -----> ComboFix .
Leon1
(Leon$)
3 Sierpień 2008 19:14
#16
Vicuss:
Przeczytaj wyższe posty
Czy w ten sposób to robiłeś?
UWAGA: ComboFix, tak jak brat DSS, może być atakowany przez antywirusy twierdzące iż ComboFix jest wirusem. NIE. Jest czysty, ale przez fakt że jest pakowany via UPX, a także zawiera w środku różne process killery i inne specjalistyczne narzędzia, AV / antyspyware nie pozwolą mu pracować kasując z ComboFix.exe jego składniki już podczas pobierania narzędzia na dysk! Proszę przed pobraniem i uruchomieniem ComboFix wyłączyć wszystkie programy ochronne.
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=86306&st=0&p=395642entry395642
Vicuss
(Vicuss)
4 Sierpień 2008 06:26
#17
Tak, tak robiłem łącznie z Windows Firewall. ComboFix mi odpala wyłącza proces Procesy usług Windows, czy jakoś tak i mi się wyłącza, a ja pozostaję bez Internetu i paru innych rzeczy… Może CF nie jest kompatybilny z Vistą?
Tak, tak robiłem łącznie z Windows Firewall. ComboFix mi odpala wyłącza proces Procesy usług Windows, czy jakoś tak i mi się wyłącza, a ja pozostaję bez Internetu i paru innych rzeczy… Może CF nie jest kompatybilny z Vistą?
Combofix został poprawiony i działa pod Vistą - być może akurat u Ciebie jest inaczej, zdarza się. Dlatego - jeśli tego nie próbowałeś - wejdź w tryb awaryjny Windows Vista http://windowshelp.microsoft.com/Window … 71045.mspx i tam spróbuj uruchomić Combofix
Leon1
(Leon$)
4 Sierpień 2008 08:21
#19
Możesz już pobrać wczoraj była awaria na serwerze udostępniającym Combofixa
Vicuss
(Vicuss)
4 Sierpień 2008 14:44
#20
Nic… Podobnie mam z OTS odpala, ale zalogować się już nie można… Z paroma innymi aplikacjami też mam ten sam problem, a Windows Update mam włączone i w ogóle jestem na bieżąco…